Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Köpa digitalkamera

Köpa digitalkamera

Hej
Jag behöver hjälp!! Håller på att kolla in digitalkameror och det är en djungel Tacka vet jag engångskameror
Hur som helst så ska jag ha en bra digitalkamera. Jag är ingen märkesfreak, så märket spelar ingen roll. Huvudsaken att den är bra!
Jag har kollat på netonnet och på onoff. Jag har funnit 4 st som jag fastnat lite för. Vad tror ni?? Tänk mig ett pris på max 2500 eftersom jag måste köpa extra minne till. Jag ska ta mycket bilder i vår, då jag kommer tillbringa den i afrika. Vill också att kameran ska va liten, så den kan gömmas i bh:n

netonnet:
Avant S8 ca: 2100 kr
Avant S10 ca 2300 kr
onoff:
Sony DSCW100 ca 2900 kr (lite dyr)
Casio EX-Z700 ca 2400 kr
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Jag är också ute efter en ny digitalkamera,och det mest prisvärda jag hittat hittils är nog Canon powershot A530 för 1390:- på elgigantens hemsida,har testat kameran och den är liten och smidig och väldigt snabbt klar för fotografering(ca 1sek). Finns även en A540 med större display och mer megapixlar för ca 2000:-,vet inte om det är värt prisskillnaden?
Hej Tyckare, om du vill köpa Dustin homes Cannon ixus 60 paket så får du snabba dig för deras erbjudande går ut den sista December, Dustin är bra att handla hos snabba leveranser och inget krångel rekommenderas.

xyz.
Du får väska+et extra minne på 1 gigabyte + en dvd skiva med idol för 2495,00 kr. Men det gäller bara till 31/12-06.
Har själv beställt en den har fått bra betyg och även firman har fått kanon betyg så det känns tryggt att beställa därifrån.
buddy
Annons
Har inte kunnat komma ut i etern på ett par dar pga att dottern råkade slå fel pinkod flera gånger. Blev tvungna att skicka efter pukkod, suck. Surfar genom tre nämligen! Vi har inte tillgång till bredband (bor i skogen)
Men nu är det fixat och jag ser att ni försöker pracka på mig Cannon ixus jag ska genast besöka sidan innan erbjudandet försvinner allihop
Lösning:
ge dottern en miniräknare, så kan hon trycka in siffror hur mycket som helst, om det är det hon gillar

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem