Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Gott Nytt år

Gott Nytt år

Hej på er !

Vill önska alla IS:are ett trevligt slut på 2006 och ett riktigt gott nytt 2007.
Tänk bara på att använda raketer och smällare med förstånd annars kan det bli svårt att trycka på tangentbordet om inga fingrar finns kvar.

Gott Nytt år på er alla.
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3 Nästa »

God fortsättning på 2007 önskar jag alla som använder denna sida.

Tyvärr är nyårsafton extra jobbig för oss som har 4-benta vänner som är

skotträdda.
Jag vill ha raketer kvar för det är ett vackert skådespel. Håller däremot med om att man kan ha hårdare regler när det gäller ungdomar.
Hundar däremot har jag en helt annan åsikt. Jag har alltid sett till att mina hundar blivit skottfasta som valpar. Dom ska inte behöva vara rädda, för antingen är dom veka eller så har något hänt och då är det vi mattar och hussar som får lov att se till att dom kommer över rädslan.
Ja det är min åsikt och den står jag för:)
Jag är av den typen som inte tycker om att man klemar bort djur.

Jag känner en tjej som har en hund som håller på att dö rent ut sagt varje nyår........(och om man stampar lite hårt i golvet)
Hon sitter i en lägenhet med den hunden och svär över nyår.
Varför?
Om hunden är hennes liv så varför inte flytta till ett lugnare område om hon inte kan få hunden att komma över detta?
Varför ska hunden få genomlida detta utan atrt något görs?

För en gångs skull så har Anders Hallgren rätt i det han säger, att man måste ta itu med problemet för hundens skull.

Dom måste ju klara av att leva i samhället, man kan ju inte styra samhället efter hundarna!!

Ja nu får jag säkert fan för detta men jag blir trött på dessa skriverier om rädda hundar.

Man har ett ansvar som hundägare och det är att göra sina hundar trygga i livet å det måste man göra från valpstadiet.
Sedan vimmlar det ju av sönderavlat material idag som nog inte går att göra något av tyvärr.

Så....nu kan ni skälla på mej*S*
Sorry....glömde önska gott nytt år och så skrev jag av mej mina känslor i fel tråd kanske........tänkte mej inte för.

Voff voff......ni får skälla lite till då*S*
Annons
Du får inte fan för det du skriver Fibblan. Inte från mej
Det du skriver är så jäkla bra.
Wilma: Det var ju skönt att jag slapp det;) Tack för den fina blomman
go fortsättning på de nya året önskar jag alla på is
Önskar alla ett Gott Nytt År i efterhand
Fibblan du får inte f.. från mig heller!!
Har själv två hundar som ärskott fasta det är som du säger det är mäniskan som gör hundarna rädda är du rädd och osäker så blir hundarna det med. God fortsättning på det ny året föresten! Ett tips till alla hundägare som har skott rädda hundar låt dom inte vara ensamma eller instängda! när det smäller!
mrTaco: visst är det så. God fortsättning till dej och alla andra oxå.
http://i104.photobucket.com/albums/m178/vargo72/Gott_Nytt_r.gif

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem