Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Gott Nytt år

Gott Nytt år

Hej på er !

Vill önska alla IS:are ett trevligt slut på 2006 och ett riktigt gott nytt 2007.
Tänk bara på att använda raketer och smällare med förstånd annars kan det bli svårt att trycka på tangentbordet om inga fingrar finns kvar.

Gott Nytt år på er alla.
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3

Jag håller inte med dej Fibblan! Tänk på alla övriga djur som blir vettskrämda. Där vi bor är det små skogsdungar runt om, här finns massor av rådjur och fåglar. Så det handlar inte enbart om skotträdda hundar.

För övrigt, God fortsättning!
Alla har vi våra åsikter, men även om jag är djurvän så får det inte gå till överdrift. Var går gränsen? Ska man sluta gå i skogen för man kan trampa på maskar oxå?

Ska man börja tänka på alla smådjur som finns i skogen så kan vi ju inte göra någonting.

Jag menar inte att vara dum på något sätt, men gränserna är ju hårfina i så fall. Om du kör bil så är möjligheten att köra på ett djur ganska stor.Ska man sluta köra bil oxå då?

Det är en gång om året vi skjuter raketer ordentligt och även om det blir dagar innan nyår där det smäller lite så tror jag nog dom i skogen överlever.


GOTT NYTT ÅR.

Leiake. Jag håller med dig, inte är det roligt att bli äldre, men eftersom det är något man absolut inte kan göra något år får man leva i nuet och försöka se det positivt. Varje ålder har sin tjusning.
Annons
Leiake:

Jag bara LÄNGTAR tills jag blir som Sean connery eller Christoffer Lee..

Eller att jag blir en gammal man med fårat ansikte som röker pipa och sitter framför brasan som har björnfäll och läser mina skräckböcker och dricker rödvin!

Jiiiippiiiii!!!

Ett litet inlägg bara om skotträdda djur, nu är det så med vår hund att han inte var rädd när han var yngre men på äldre dar har han blivet mer o mer rädd o det är inte bara raketer utan all ljud som han inte vet var det kommer ifrån.
tozza hur gammal är hunden? Jag har en hund som är tio år han har aldrig varit skott rädd men nu är rädd för allt så jag blev orolig för honom åkte till vetrenären med honom och då visade det sig att han har grå starr så han ser dåligt, och att han börjar tappa hörseln. Det var helt normalt att han reagerade som han gjorde sa dom på blåstjärnan.
mrTACO: Vår hund är 11 1/2 år, jag tror inte att han har nedsatt hörsel el syn för han hör när man försöker smyga men det kan vara så, det är ju inget konstigt det är som med oss när vi blir äldre. Några krämpor hör ju till.
Men han lugnar sig så fort oljudet slutar så det är bra.
Dom hör när dom vill tro mig!!
Då är det skriket på smällarna som han inte tål dom har ju så känsliga öron
Gott nytt år på er alla

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem