Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Saknar leiake

Saknar leiake

Fattar inte varför, men jag måste säga att jag saknar leiakes udda inlägg! Var tusan har du tagit vägen? Har du blåst bort eller??? Kom igen polarn! Tror att det är flera som saknar dej.
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Vem är den här leiake, som alla pratar om?
leiake har 2087 inlägg mellan 2006-01-24 -2007-01-17, så man kan ju förstå att det blir lite tyst...............
Han bor i närheten av mig

EZ
Annons
man kan ju undra vad moddarna håller på med men tyvärr så harde fått som de ville synd tycker jag har också bytt bort denna sida som blivit så tråkig så tråkig bara hit kollar någon gång men har också dragit ner på skrivandet på denna sida saknar leaike också väldigt mycke
Ha,ha!

Är det så många???

Tänk då på alla som har blivit raderade. Undra på att jag känner mig trött.

Har ni tänkt på att i er skrivare så tar bläcket slut. Men när man skriver
på Forumet så händer aldrig detta. Där finns tydligen flera liter att
tillgå. He,he
Kom igen nu leiake! Var håller du hus?
Saknar framförallt dina "he,he" och när du är RIKTIGT lustig dina "ha,ha"
Jag kan förstå leiake. Men är det inte lite överdrivet? Efter ett tag så har det tillkommit nytt folk och de gamla har gett upp på dig. Till slut är det ingen som kommer ihåg ditt "heroistiska" motstånd eller att du överhuvudtaget har existerat på forumet. Är det vad du vill uppnå??

Lita på mig, man är inte mer aktuell än det senaste inlägget.

EZ
Profilernas profil, det är Leiake, sanna mina ord. Inte fanken går det att glömma bort den mannen! Det finns nog bara en på miljonen. Man vet aldrig vad han har sin sin bakficka.
Men, men, han har ju visat sej en stund här idag. Så vem vet............... Hoppet är inte ute. Visserligen är han lite ouppfostrad, behöver säkert en dask i ändan ibland!

På tal om att bläcket tar slut i skrivaren men inte när man skriver i Forumet eller skriver ett mail. Det var faktiskt en bekant till mej som trodde att när hennes bläckpatron var slut så kunde hon inte maila till mej!!!!!!!!!!!!!!!
leiake....han smyger runt i buskarna här på IS. Kollar man på vem som är inloggad så hittar man ju honom, men hur han kan avhålla sig från att skriva i forumet är lite av en gåta.

Kollade in din profil, leiake....det ser ju ut som om Du gått och köpt dig samma dator som jag har på jobbet....grafikkortet undantaget där det sitter ett ATI X1300Pro i min burk.

//Breeze
EZ!

Du har fått mail.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem