Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Saknar leiake

Saknar leiake

Fattar inte varför, men jag måste säga att jag saknar leiakes udda inlägg! Var tusan har du tagit vägen? Har du blåst bort eller??? Kom igen polarn! Tror att det är flera som saknar dej.
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4

Har bara ett ord för detta P R O T E S T E R A, gäller alla ni som vill ha en ändring, och ge inte upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leiake: Svälj stoltheten o bli en vanlig IS användare om du känner att du vill vara kvar. Vi vill inte tvinga dig men det hade varit roligt om du stannade kvar o skriver dina inlägg o kommentarer.
Nu är det som det är med reglerna här, det är bara att gilla läget om man vill vara aktiv på forumet, visst jag kan tycka det är lite tråkigt ibland o att det är svårt att veta vad som är tillåtet el inte men jag spanade runt på google idag trodde jag skulle hitta andra startsidor el forum men icke den, dem jag tittade på var tråkiga hade inte samma typ av valmöjligheter bland trådarna o var röriga inte lika lätta att beskåda som IS så jag stannar här o hoppas att det blir mer ljud i skällan så småningom.
tozza jag tror leiake känner sig kvävd och bakbunden av för hårda modds så enkelt tror jag det är. Det här är inte en fråga om stolthet utan om yttrandefrihet helt enkelt. leiake måste ha svängrum det är bara att inse detta!
Annons
Micke03 håller med dig visst är en protest bra, men betänk att IS då i värsta fall läggs ner. Det är ändå en sida där folk känner sig hemma och trivs med. Inte för att det i nuläget skulle göra mig något ifall IS lades på is men trots det anser jag det vore synd på en så väl strukturerad sida. Moddsen blir nog tvungna att höja taket åtskilligt annars är det graven som väntar IS.
Jag får nog hålla med EZ lite granna här....frågan verkar ha en lite privat natur, men sen är det också en fråga som berör alla på forumet.

Frågan om en höjd ribba för inlägg är något jag tror majoriteten önskar sig, men sen ligger ju riktlinjer klara...och det är något som jag personligen tror att man ska sträva efter att följa.

Dagens händelse att Mona Sahlin nu blir högsta hönset hos di Röde vore ett kul ämne, men då klampar man in på politik, även om nu det just nu råkar vara den största händelsen dessa dagarna som säkert diskuteras vidlyftigt både privat och i media....då känns det konstigt att det är bannlyst här.
Men det hade säkerligen inneburit en tråd där pajer kastats friskt....personen M.S som person kan ju diskuteras ganska ingående !

Daniel...med IS moderatorer sitter med en svårknäckt nöt...hur ska man ha ett bra och intressant forum utan att det går överstyr och kräver omfattande moderering samt att onödiga konflikter ej uppstår ?
Det är ingen lätt fråga....å ena sidan kan forumet upplevas som stelt och tråkigt men å andra sidan kan ett alltför fritt forum bli kaotiskt och leda till hätska stämningar. Och det vill väl ingen ha...?

Usch ja...svåra frågeställningar !
Men jag kan som avslutning bara säga att JAG trivs bättre på IS idag än tidigare, när det var högre i tak. Man kunde ibland bli ganska sur när man fick en verbal smocka och då blev de egna svarsinläggen också mindre trevliga.
Nähä...dags för mig att

//Breeze
Slutord från mej som startade tråden.
Jag känner mej lugn, leiake är tillbaka om än lite tilltuffsad! Du är förlåten av oss alla! Kör på nu som vanligt (nästan!)


Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem