Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

storebror ser oss

storebror ser oss

såg ett program för ett tag sedan om kamera i hemmet samhället,klass1 ,klass2,klass3 vem är jag?fortplantning dom rika går vidare,vi döingar då????
Antal svar på detta inlägg: 31
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Hej!

Men Historykill används ju av LAPD..(Los Angeles Police Depertment)

Ljuger dom då???

Hej igen!

Då är ju hela Los Angeles kriminalregister öppet!!!

Ehhh...?

Låter detta troligt?

Annons
tror inte man installerar en sån sak på deras datorer...
det är ju bara något för att den som sitter vid datorn försöker gömma vart han surfat..
Rob: I svensk rätt ogiltigförklaras inte bevis, även om dom har anskaffats på ett felaktigt sätt.
Oki bra o veta Los Lovos... Men tror du någon skulle plocka fram dem om de fick 2 års fängelse för det?
Det beror ju på de eventuella bevisens natur. I vissa fall kanske det inte låter sig göras, men i de flesta kan man sannolikt låta åklagaren få tillgång till materialet utan att röja sig själv.
Om jag t.ex. hackar några av mina grannars datorer på skoj, och i en utav dem finner mängder av barnporr, så kan jag ju göra en sammanställning utav denna och sända den till polisen jämte grannens namn och adress. Detta kan jag göra helt anonymt, och trots att informationen i princip "stals" från grannen via olaga dataintrång, så skulle han åka dit så det viiiischlar om det.
Hej!

Detta är vad jag kallar "Storebror ser dig"

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,497665,00.html
Los lovos då är det i form av privatperson.... gör ett företag det för att kolla vad du skriver i dina mail igenom att avlyssna microsofts server då tror jag inte microsoft släpper det så lätt...
Rob: Det spelar ingen roll vem som skaffar bevis, eller hur dom gör det. Om privatpersonen eller företaget t.ex. ber en journalist att publicera bevisen så kommer dom ju åklagaren tillhanda, och företaget eller personen är skyddade genom källskyddet i TF.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem