Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Skidskytte

Skidskytte

Grattis svenklaget i skidskytte till guldet det har ni gjort er förtjänt av Gud vad spännande det var.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag missade tävlingen, jag missade tävlingen, jag missade tävlingen,jag missade tävlingen,jag missade tävlingen,jag missade tävlingen,jag missade tävlingen. Förbenat oxå.

STORT grattis till de gulblå
skulle varit ett x antal vargar vid varje skjutmoment då hadde de varit ännu mer intressantare
så grattis till svenskarna spännande så man fick huvudvärk
F-A-N missade det jag oxå.
GRATTIS HEJA SVERIGE!
Annons
fjälkobonde:

Av vilken anledning skulle det vara vargar vid skjutmomenten?
Det skulle isf vara bättre med fjällkor... dom är större
Zacko vargar är farliga kossor är snälla, man skjuter inte snälla djur!
Dom kanske har lättare at träffa då!??
Vilma:

Du måste nog ha sett på för mycket tecknat. Vargar är INTE farliga för oss människor. Du går säkrare i en skog, än genom en kohage. Tråkigt att behöva säga det... men så är det
Herre Gud, det finns väl ingenstans man går säkrare i än en skog.

Jag har gått hundratals mil i våra svenska skogar och det finns ingenstans jag känner mig tryggare, skulle isåfall kunna vara i en glosögd koskock.
Kor eller vargar, säger bara en sak HELENA JONSSON, va vilken tjej i avsaknad av ACO, eller hur.



xyz.
Zacko tänk dig att gå genom en "varghage" istället för en kohage! Om du var tvungen att välja vilket hägn skulle du då välja! Jag vet årminstone vad jag skulle välja oavsett tecknade filmer och jag tror du vet svaret!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem