Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Skidskytte

Skidskytte

Grattis svenklaget i skidskytte till guldet det har ni gjort er förtjänt av Gud vad spännande det var.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Zacko, men föresten vad har vargar och kossor med skidskytte att göra?
Vilma:

Jag skulle definitivt välja ”varghage” (om du menar vargar i den svenska skogen) än genom en kohage.

Sedan håller jag med dig: Vad har vargar med skidskytte att göra. Jag förstod inte heller fjälkobondens inlägg?? Dessa tecknade filmer...
Ganska enkelt, Fjälkobonde som bor i Malung är kanske vargmotståndare, det kan kännas otryggt att ha varg strykande runt husknuten när man har tamboskap.

xyz.
Annons
xyz! Och alla ni andra som skriver på denna tråd!Meningen med att jag startade denna tråd var att hylla dom svenska idrottsmän och kvinor som gör ett fantastiskt jobb på skidor och inte tala om vargen då får ni starta en ny tråd
Först till zacko: Jag menade ett häng med exemplevis 20 vargar eller ett häng (läs kohage) med lika många kor. Nu får du välja!

mr TACO jag förstår att du ville hylla skidskyttarna för dom gör en oerhört stark insats liksom Anja i utförsåkning, men som du kanske har märkt så försöker politiska ämnen tränga sin in där det finns en chans även om det blir tråkigt för den som skapat tråden!
Nja, Vilma! Jag hade nog, återigen, valt en "varghage". Varför? Jo, vargar hade blivit mer rädda för mig än vad ett gäng "skogstokiga" kor hade blivit. Därav mitt val...
mrTACO. Ber om ursäkt, det är klart att vi ska hylla våra stjärnor.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem