Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Vem ska vinna? -Melodifestivalen-

Vem ska vinna? -Melodifestivalen-

Ja, vem ska vinna Melodifestival-deltävlingen idag?

Själv hoppas jag innerligt på SEBASTIAN

En riktig sötnos

Så.. Vem hejar ni på? >:]
Antal svar på detta inlägg: 64
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Magnus Carlsson hade jag förutom Sebastian velat sett till final, utan Magnus byxor för dom var slemmiga värre....
Jag anser fortfarande att rätt personer vann, d v s Sebastian och Måns som var bäst och som framförde sina "melodier/låtar" på ett mycket proffsigt sätt.
En del av de andra deltagarna förstod jag inte varför de ö h t var med i festivalen. Är jag knäpp, eller?
nej inte ett dugg......smaken är som baken och många är dåliga. Åndå tyckte jag det höll en lite högre standard denna gången mot dom andra gångerna. För det har varit bedrövligt illa.

Nanne får vara hur go som helst, men hennes låtar är ju inte mycket att hänga i lärkträdet.
Annons
Du är bra klok Du, Fibblan!
*flinar*...ja jag vet:)) Du är ju inte dålig du heller
Marie Lindberg verkar ha blivit allas älskling och naturligtvis kul att en "vanlig" tjej helt ostylad kan komma fram. Men det finns ingen hejd på hejaropen. Törs man säga att man inte gillar henne?
haha....ja det törs du för hon var bedrövlig i mina ögon. Helt otroligt att hon över huvud taget kom med från början
Elvis Lever
Fibblan (ang. högst upp på sida 2 inlägget)

Citerar:
Fibblan
------------------------------------------
2007-02-18 19:30
"Magnus Carlsson hade jag förutom Sebastian velat sett till final, utan Magnus byxor för dom var slemmiga värre...."
-----------------------------------------
Så du tyckte att han skulle ha gått i bara kallingarna?
Eftersom att du skrev "utan Magnus byxor"

För personligen tror jag att uppträdandet hade varit 100% mer slämmigt om han inte hade haft byxor alls.. ?

Bara undrade liksom..
de blir kristina lugn som vinner melodifestivalen

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem