Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Vem ska vinna? -Melodifestivalen-

Vem ska vinna? -Melodifestivalen-

Ja, vem ska vinna Melodifestival-deltävlingen idag?

Själv hoppas jag innerligt på SEBASTIAN

En riktig sötnos

Så.. Vem hejar ni på? >:]
Antal svar på detta inlägg: 64
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Hon sa att hon var sur för att hon inte fick framföra sin senaste singel som de hade 'lovat'. Och sedan sa hon att hon visste att det skulle hända att hon skulle bli ignorerad om the ark vann. Hon måste inse att inte alla tycker om henne.
Nu få dom väl snart lägga ned det stora vuxendagiset melodifestivalen!theark var det sämsta jag hört dom kommer att göra bort sig i finland vinner dom där så ska jag sluta att lyssna på svensk musik
Rätt låt som vann, ni måste skämta! Vilken annan låt som helst hade varit bättre. Tycker synd om Tommy, hans låt var ok precis som de flesta var. Det var nog den jämnaste omgången på länge, vem som helst kunde ha vunnit.
Men vissa får massmedias hjälp mer än andra o vi låter oss påverkas av detta, eller. Kanske är det så att folk röstar på sina favorit artister även om låten inte är den bästa.
Annons
En gång i tiden hade vi en primadonna som hette Sarah Leander, idag heter hon visst Carola. Såg ni när hon svepte ned för trappan igår?

Jag tycker också synd om Tommy Nilsson, 0 poäng!! Den var värd mycket mer. Fast det hör melodifestivalen till att man tycker olika. Det ska bli kul att se hur det går för The Ark i Finland. Håller med Tozza, det var många bra bidrag med i år.
Den som fick mest media hjälp var Andreas Johnson. Spelade en station ark en gång på en dag så spelade de andreas johnsons låt 5 - 6 ggr.
Nu var det inta bara radio jag tänkte på utan även tidningarna.
nej, men mer tid på radion med sin låt är bättre för att då växer låten hos folk när de kan den.
Visst vann rätt låt, men jag har lite svårt för att förstå att den, som de sade på TV imorse, skulle vara nyskapande och sättas i samma ketgori som Lordi, deras låt var banbrytande liksom deras personligheter, men hoppas därför inte att vi skall behöva genomlida något sådant igen i finalen i Maj
Bidragen jag hört hitintills från de andra länderna är RIKTIGT dåliga. Och the ark är populära hos bettingfirmorna i europa.
go island go go go

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem