Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

De mest efterlängtade spelen 2007

De mest efterlängtade spelen 2007

Spelåret 2007 har mjukstartat med släppta spel som Crackdown, Lost Planet: Extreme Condition, World of WorldCraft: The Burning Crusade och Final Fantasy XII. Hmm... var de något mer? Ialla fall... mycket talar för att 2007 kommer bli ett sprängfyllt spelår och till och med fetast någonsin, dels för det dyker upp en hygglig mängd lovande nykomlingar och många efterlängtade uppföljare. Främst till stora och mindre kända spelserier.

I denna tråd kan du skriva spelen du ser fram emot, det du anser vara mest lovande, eller vad du tänker köpa. Du bestämmer.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

För min del längtar jag mest efter
Halo 3 (360)
Mass Effect (360)
Banjo-Threeie (360)
Crysis (PC)
Half-Life 2: Episode Two (PC + 360 + PS3)
BioShock (360 + PC)

Väntar på: Crysis (PC)
S.T.A.L.K.E.R (PC)
Jag bara väntar på Forgotten Hope 2, en modd till BF2
Annons
Har länge velat :Wow :the burning crusade :) men mamma säger att jag inte får slösa pengar på dataspel
sitter just nu o spelar s.t.a.l.k.e.r. på min pc. det är riktigt snyggt, saknar dock lite känsla i striderna. ska jobba mig igenom detta innan sommaren är det tänkt.
halo 2 till pc kommer ju snart oxå!
crysis verkar ju grymt..
Har spelat Test Drive Unlimited i ett par veckor nu!
Grymt spel
Test drive köpte jag till 360:an... helt OK, men ett ännu roligare spel var Motorstorm till PS3 Svårt att slita sig ifrån.
Crysis (PC)...och en vistapatch till mitt colin mcrae 2005.

/P
Breeze: Kör du med ratt eller kontroll? Med ratt så blir ju allt 1000 ggr roligare

Ett annat nytt spel som jag testade nyss va "Armed Assualt" (ArmA). Än sålänge så tycker jag det är helt fantastiskt, skitbra grafik
Har inte sett om det kommit en ratt till PS3:an än.
Till 360:an har jag bara de vanliga kontrollerna, men både till PC och PS2 kör vi med ratt.
Visst är det skillnad.

På tal om kontroller...Du vet att det bara är att plugga in 360:ans kontroller i PC:n....fungerar riktigt bra med flygspel.
Funkar fint även när man är i en jet eller heli i BF2.

ArmA har jag inte testat än...hört att det ska vara bra, men betydligt svårare än BF2. Inslaget av taktik än viktigare...

Väntar fortfarande på FH2...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem