Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

De mest efterlängtade spelen 2007

De mest efterlängtade spelen 2007

Spelåret 2007 har mjukstartat med släppta spel som Crackdown, Lost Planet: Extreme Condition, World of WorldCraft: The Burning Crusade och Final Fantasy XII. Hmm... var de något mer? Ialla fall... mycket talar för att 2007 kommer bli ett sprängfyllt spelår och till och med fetast någonsin, dels för det dyker upp en hygglig mängd lovande nykomlingar och många efterlängtade uppföljare. Främst till stora och mindre kända spelserier.

I denna tråd kan du skriva spelen du ser fram emot, det du anser vara mest lovande, eller vad du tänker köpa. Du bestämmer.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Jag kan inget om 360 Men det verkar ju smidigt.
Av någon anledning så har jag aldrig haft en tv-konsol. Det har liksom aldrig lockat mig utan pc'n har alltid varit smidigast för mig. Men jag kan ju inte undå att PS3 skulle vara helt fel att äga
Nä, PS3 maskinen är cool med sin nya teknik... väl dyr bara ! Men sen får man en himla massa av det nyaste för en rimlig peng...bara en blueray till datorn går ju på lika mycket idag som en PS3.

PS3an är ju en klart maffigare maskin än 360:an... och en bra mycket tystare sådan också. Bara ett svagt fläktljud hörs...sätter man igång 360 så hörs den nästan som en dammsugare i jämförelse.

Har en speltokig son som gärna vill ha det, och ha det också... sen gillar man det själv också.
Det skiljer en del att spela på de olika maskinerna, PC'n och konsollerna då alltså. GTA Vice City gör sig bäst på konsoll medan ett rent FPS som ex COD2 är överlägset bäst på PC.
Undrar lite över den nya Wii, men är lite skeptisk till att stå där och veva med kontrollerna.... verkar vara lite av EyeToy känslan och det tröttnade ungarna på rätt snabbt

Konsollerna idag klarar ju en hel massa saker mer än bara köra spel på så den har en ganska självklar plats hemma i TV hyllan.
Undrar om leiake längtar efter nåt spel?
Annons
Hallåja! hur kan man nämna mest efterlängta spel utan att nämna Forza Motorsport 2?!?
leiake är uppe bland molnen i MS Flight Simulator X...undrar om han landat från sista trippen än...

Där kan Du faktiskt prova kontrollen från Xbox360, leiake....fungerar kanon med FSX

//Breeze
Jag ska skaffa mig alla spel som kmr under 2007. :D

men bäst blir nog Def Jam Icon elr nåt GTA 4
GTA 4 blir ju en given "Måste ha !" när den släpps. Kommer att bli riktigt kul att se det på PS3 och hoppas då att de har lagt ner lite krut för att få riktigt fin grafik i spelet. Och en smidigare karaktär...
Skulle hemskt gärna se att Rockstar North gjorde om de övriga i GTA serien för att dra nytta av de nya konsollernas kraft. Kan föreställa mig hur snyggt Vice City skulle kunna bli på PS3 eller XBOX360.

//Breeze

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem