Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Internetstart var en höjdarsida

Internetstart var en höjdarsida

Gott folk gör ett besök bakåt i tiden och ni skall finna att IS var en riktig höjdarsida. Den var helt enkelt fantastisk! Ja, det står utom allt rimligt tvivel att den var bättre förr, men med all säkerhet mycket svettig för dom som skulle moderera. Men roligt var det! Tyvärr går det nog inte att återvända till denna tid eftersom alla blir kränkta nu för tiden. Idag måste alla vara så positivt inställda till allt och alla!
Hur som helst, om ni har lite att göra, botanisera i IS förgågna och ni skall finna att det är mödan värt!
Daniel och Göcke ni måste väl hålla med om att allt var bättre förr?
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Härligt att läsa för en "nybörjare" som inte alltid skött sig som sig bör.
Vilma du är välkommen hit där du kan vädra dina åsikter bäst du vill. http://gottblandat.forum24.se/gottblandat.html
Zacko jag vet och jag skrev att du är -i mitt tycke en alltför- en stor djurvän och vad gäller IS tror jag precis som du att moddarna kommer att styra upp debatterna på ett bättre sätt än tidigare. Tänk, ja tänk om Göcke och Daniel bara ville ge med sig lite det skulle vara en höjdare. Kanske, kanske kan droppen urholka stenen vem vet?
Poppo du har väl inte gjort några fel bara startat intressanta trådar?
Fullast visst finns det andra forum, men på något sätt vill jag hålla mig till IS. Du skall veta att jag av någon underlig anledning blev IS-are ända in i själen under den tid då detta var en höjdarsida. Jag har aldrig släppt tanken på att återvända eftersom sidan var roligt, spännande, intressant och lärorikt under den tid debatterna släpptes nästan helt fria. Tittar jag tillbaka så var det nog inte debatterna som avgjorde den hårda styrningen som nu råder utan hoten och trakasserierna. Dock tror jag att sånt ofog går det att komma till rätta med.
Avslutningsvis det var i sanningens namn en härlig tid, Los Lovos, Ramon, Bubben, Zacko och andra. Ja, ja nostalgiska suckar passerar min strupe! Hur som helst hoppet är ju det sista som överger människan så låt oss hoppas!
Annons
Vilma:

Hej Fullast. Jag har nu varit inne och kollat sidan, men den verkade minst sagt rörig. Om man drar igång en debatt vill man ju har rediga svar av de som ger sig in i debatterna. Jag kanske var inne på fel ställe "Övrigt", men faktum är att IS slår denna sida med hästlängder. Det finns ju ingen mening med att bara spy ur sig ditten och datten utan substans. Nej jag vill ha seriösa inlägg som det var här på IS en gång i tiden. Det var engagerat folk som ville något! Poppo har nu dragit igång en tråd som är ytterst intressant. Svårigheten är att det inte gå att ta upp den tåten för hur man än vänder och vrider så hamnar åtminstone jag i en politisk diskussion. De som klarar det utan att gå in på politik är skickliga. Ja du Fullast så är det!
Japp det var mycket mycket bättre förr!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem