Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Gnällighet?

Gnällighet?

Jaha, så var den tråden låst!!

Tack Göcke, men var den så farlig?
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag såg då inget farligt med den! Men "Tala är silver, tiga är guld".


Vilken tur att man är som man är, när man inte blev som man skulle

Nej den var inte farlig, men som jag skrev,
det är enklare att starta en tråd för enskilt ämne.
att svara i.
och det har gnällts färdigt nu på forumet.

Ni bör bryta denna trend med det snaraste.
Ingen blir glad av att se detta gnällande varenda vecka.

Ni kan inte få mig att tro att högsta nöjet hos alla registrerade är att
gnälla på moderering och att det inte finns ämnen att skriva om.

och
vi har inga inkastare till forumet,

Det måste stå alla fritt att inte skriva här i forumet.

och ni behöver inte ta till formuleringar som moderering i alla nya trådar.

Har jag gjort klart nu att ni får ändra ert sätt att hanskas med
problemen, att inte finna lämpliga ämnen att skriva om.

Jag vill tro att ni har andra nöjen än bara klanka på IS moderering.
och långsama svar på egna trådar.
Hej , jag håller me dig Göcke , jag blir bara sur när jag ser alla gnälltrådar och att dom flesta trådarna slutar me påhopp osv . Det är just det som tar musten ur en, inte att det inte finns trådar som intressant .

Det är lite märklit att trots att det finns forum där man kan snacka om precis ALLT så passar det tydligen inte åt dom som vill ha det så "konstigt "

Nu är det dags för frukost *L*
Annons
Dem har kanske PMS allihopa
Alla tycker olika o tur är väl det, alla har väl rätt att gnälla ibland men varför måste det vara så överdrivet, nu gnälls det om allt. Fast jag tycker det är fel ord att använda. Gnälla är något barn gör när de inte får som dem vill. Å andra sidan är det detta som ni gör så kanske är ni barn i alla fall i tänkandet, var jag dum nu? Men så uppfattar jag det hela.
Och här gnälls det på de som gnäller. Hmmmmm
om trådar ska låsas, ta bort dom helt istället!
Joanna, Du är bäst, alltid.
Tyvärr måste jag hålla med alla Er andra oxå!
Nu är det dags att "gilla läget" och sluta gnälla.
Frågan har ju luftats, förslag har lagts, frön har såtts.
Se nu tiden an och se hur Forumet utvecklas.

Man kan inte förvänta sig att saker och ting ändras över än dag.
Ingen ändrar sig uppträngd i ett hörn, då blir man bara defensiv.

Jag har gnällt jag också men det finns ingen anledning att fortsätta i all evighet.
Ibland undra jag om det käftas för käftandets skull, det är ju rätt kul att munhuggas trots allt
Hej igen gott folk.

Nu är jag ute och går balansgång på en slak lina, vet inte hur jag skall formulera detta riktigt utan att det uppfattas som "gnäll" som jag ju precis sagt att och upmanat att vi skall sluta med ett tag så forumet får stabilisra sig och utvecklas.
Så snälla uppfatta detta som en reflektion och en undran.
Alltså jag upplever att allting går väldigt långsamt här nu, man skriver ett inlägg och det tar ju flera dagar innan någon svarar eller kommenterar om nu någon gör det alls, gäller ju inte bara mina inlägg, de kan ju tillskrivas att de är ointressanta och ingen bryr sig. Men jag ser samma fenomen på många inlägg, det händer ju liksom inget. Ett Forum innebär ju att man vill kunna kolla åtminstone varje kväll och att det skall ha hänt något.
Det är ju liksom inget kul annars. Vad beror det på? är vi för få medlemmar?

Nu kommer jag till min teori som kanske kan uppfattas som gnäll.
I reglerna står att man inte får skriva för skrivandets skull och en massa om att föra diskusitionerna framåt osv. Ärligt talat så tror jag det skrämmer bort en massa inlägg, man vågar liksom inte göra ett inlägg med bara inlägg för att hålla med eller vinkla frågeställningen åt ett annat håll.
Folk sitter och väntar för att komma på något insiktfullt att säga, kommer man inte på något så låter man bli.
Är det verkligen så det är tänkt? Skall man inte kunna svara: - bra tänkt pelle jag håller med osv. ???
Är jag helt ute och cyklar eller? Jag eftelyser lite mer dynamik och feedback på det som skrivs.
Lite mer fart alltså, så jag uppmanar alla att inte bara läsa inläggen som skrivs. svara på dem också eller ge en kommentar eller er syn på saken.
Men håll er till ämnet
Kollar om ett par dagar om det kommit svar,hehe

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem