Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Gnällighet?

Gnällighet?

Jaha, så var den tråden låst!!

Tack Göcke, men var den så farlig?
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

White_Trash

Kan bara såga att jag håller fullständigt med dig
Tror att du har nått där White_Trash ja att det kan vara det som är orsaken, folk blir skrämda av reglerna. Så jag håller med dig.
Tack för feedback, se det blev genast mycket roligare

I en annan tråd motsägs vår teori av Telamundo som än en gång påpekar att man får inte skriva för skrivandets skull, möjligt att jag missuppfattar andemeningen i hans kommentar. Men hjälper ju inte till att få lite fart och öka skrivviljan.

Vi verka vara väldigt få deltagare som skriver, då får man nog tagga ner den regeln. Blir det väldigt många skrivande medlemmar så kan jag lättare förstå filosofin. Men inget att ha en debatt om. Bara att skrida till verket.
Annons
White_Thrash: Det jag menar med att man inte skall skriva för skrivandet skull, och som jag tycker framgår i det jag skriver, är att det inte alltid uppskattas med inlägg som inte hjälper när man har ett faktiskt problem.

Jag har upplevt det tidigare att en del personer har skojat sönder seriösa trådar där någon faktiskt vill ha hjälp med ett datorproblem eller liknande. Det är sådant jag inte tycker att man skall uppmuntra.
Naturligtvis är det välkommet med mycket inlägg, men, som reglerna säger, diskussionen skall föras framåt.

Diskutera på bara och skoja gärna med varandra, men det är viktigt att avläsa det syfte som "trådstartaren" har med tråden.
Jag försöker själv delta i så många diskussioner som möjligt,(något som jag ser som en del i moderatorns skyldighet) men har jag inget att tillföra i en seriös diskussion så gör jag inte det.
Jag ska inte gnälla!! Jag har varit ute på en långpromenad i det helt otroligt underbara vädret! Och jag bara njuter. Jag har till och med varit och hälsat på mitt X. Nu på med kaffepannan sen iväg för att dansa Linedance. Livet leker.....hoppas jag!! Jo visst attan gör det. Allt ordnar sej.

Hej Joanna!

Det är sådana trådar som din som är roligt att läsa. Den är positiv utan att det finns något problem för andra att lösa!
Jag tycker visst att man ska få skriva om "ingenting" (förlåt Joanna jag menade inte att ditt inlägg inte är någonting) bara det är i en positiv anda.

Så , Telamundo och Ni andra moderatorer, låt oss fortsätta att göra varandra glada!
Men då förstår vi ju varandra Telamundo, håller helt med dig om att respektera rena frågor och ämnen och att inte spåra ur en seriöst ställd fråga eller så. Allt är ju dock inte frågor, det är väl ett Forum inte bara en frågelåda.
Datoravdelningen är ju av sådan natur att inläggen oftast ställs i frågande form. Datorer krånglar ju och folk behöver hjälp.

Vad jag är ute efter är rätten att göra ett inlägg om exempelvis, vad jag är glad för min nya dator, den är så fin Och på det följer kommentarer och feedback.

Men om jag tolkar dig rätt så tycker du ungefär likadant.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem