Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Ringuppsignaler

Ringuppsignaler

Hej.
Är det någon som har lyckats med att via comviq:s hemsida köpa Ringuppsignaler?
Det funkar aldrig för mig, har försökt i ett par dar nu.
När jag trycker på "köp" öppnar webbläsaren ett nytt fönster med en redigt lång adress, men inget händer!
Är det mig det är fel på eller hemsidan?

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag köpte ringuppsignal för en månad sen via comviq`s hemsida, jag kollade nyss om det gick nu igen å det funkade men jag sade upp abonnemanget för jag tycker det är inget att ha, för folk som ringer till mej tror att dom har ringt fel eller till telefonsvarare, så dom Skriver irreterade sms!

Om det är fel på dej vet jag inte, men det kan vara fel på din webläsare. Mvh Snabeln
Men jag her provat både på Opera och explorer
Hej Elias , en fundering, har du en brandvägg som kan hindra dej att göra detta.
Annons
Elias , eller en popupkiller
Nej...
Jag provade nu att stänga av både brandväggen och popupkillern. Det blev samma resultat. För du menade väl brandväggen på Antivirus-programet?
Alltså själva sidan kommer upp men den visar inget, eller rättare sagt, så kommer inte det upp någon ny sida, den laddas bara på nytt. Fast bara med en adress.
Vad göra??
prova med att tömma cashen i ie om du kör den och kolla sedan i avanserat i ie om du har blockerat något där.
men sätt tillbaka värdena i brandväggen först
Elias , glömde frågan om du har google seartchbar installerad
den kan retas med en. eftersom den även har en popupkiller.
sedan så förmodar jag att du har Tele2/comviq abbonemang
eftersom det skall vara en förutsättning för att köpa tjänsten.
Tycker det verkar lurigt eftersom du har två webläsare och ingen går att använda.
Jag kör vanligtvis med Opera och den rensar jag varje dag.
IE tömmer jag också när den har används.
Och du förmodar rätt; jag ringer med Tele2comviq.
Men det blir fel innan man har skrivit i några eventuella uppgifter. Det är när man trycker på köp som det inget händer.
jag har bara min första tanke att det måsste vara något med dina säkerhets inställningar som kan hindra dej eller någon konflickt mellan några säkerhetsprogram.
annars å får du testa via wapsidan med telefonen om du har en sådan. eller en annan dator.
Det är int en konstig tjänst som kräver typ Java stöd då?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem