Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Ringuppsignaler

Ringuppsignaler

Hej.
Är det någon som har lyckats med att via comviq:s hemsida köpa Ringuppsignaler?
Det funkar aldrig för mig, har försökt i ett par dar nu.
När jag trycker på "köp" öppnar webbläsaren ett nytt fönster med en redigt lång adress, men inget händer!
Är det mig det är fel på eller hemsidan?

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Jag vet inte.
Jag har inte java på min Opera, med det har väl IE. Eller?
ja om du har kryssat för javastöd så i verktyg/internet-alternativ/avanserat och javakonsol
Det funkade inte för det heller.
Ska prova på en annan dator senare.
Annons
Nej Java finns inte i windows för microsoft har itne tillstånd att stoppa in det i windows.. ok då bortser jag från windows som är äldre än win2k...
Jag finner det mycket besynnerligt att du inte kan utnyttja Comvics mycket kompetenta hemsida. Jag råder dig till att omedelbart kontakta kundtjänst. Jag är säker på att ditt ärende kommer att få högsta prioritet.

m.v.h Robert A
Det blir bara värre och värre...
Jag kan fortfarande inte visa sidan som kommer när man trycker köp.
Men på något konstigt sätt har jag ändå fått en Ringuppsignal.
Detta tycker jag är mycket konstigt då jag inte har fyllt i några som helst uppgifter och jag har heller ej fått någon bekräftelse på mitt köp.
Hur vet dom vilket nummer som ville ha signalen?
Och framförallt så har jag inte fått några uppgifter så att jag kan göra inställningar eller avnbeställa abonnemanget!
Tycker det låter ganska fantastiskt att du fått signalen utan att du skrivit in ditt telefonnummer nästan så de måste kunna läsa dina tankar..

jag tror du skrivit in dina uppgifter nånstans eftersom man måste vara medlem för att ändra...
YES!!
Nu funkar det!
Jag kan logga in på comviq's hemsida och sen gå till Ringuppsignalerna, men inte tvärt om.
Det var som du sa(Rob), jag hade ett konto där sedan tidigare.
=D
Man tackar för hjälpen...
Elias man får grattulera, en sammanfattning vore inte helt fel.
var det bara inloggningen som saknades, och att du missade att du hade registrerat dig. ?
Får beundra Rob för din ihärdighet!
Alltså det går fortfarande inte att logga in om man först går till "Ringuppsignalerna's sida" och sen trycker på "logga in" på den sidan. Då blir det ett likadant fel som när jag vill köpa signalerna, sidan visas inte.
Men om jag istället trycker på att "logga in" på "selfnavigator" så kommer jag in och kan administrera signalerna där ifrån.
Jag antar att om man loggar in andra vägen så kommer man till "selfnavigator" också, bara att just den vägen inte funkar för mig. Vilket iof är konstigt, men men...

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem