Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: TV, film och musik

Vilken låt är det ?

Vilken låt är det ?

Hej , jag undrar vad det är för låt dom spelar till Saab 9-3 BioPower reklamen ? vad låten heter och vem som djunger den , tycker den bra

Tack på förhand
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Visst är den !

Jag gissade på alla möjliga artister men ack så fel jag hade , har faktiskt aldrig tidigare hört talas om gruppen eller tjejen men nu är det ju nåt jag tänker hålla utkik efter .

Har ni tänkt på att väldigt ofta så är det just reklam för bilar som har den bästa musiken ??

Ha en bra dag och Glad Påsk
Hej! Har också sökt efter låten, underbar.
Här finns lite mer inf om dom *L*

http://www.myspace.com/laurasweden

Annons
Ja, jag hade också lyckats hitta den sajten. Det står att de håller på med det sista arbetet på deras debutalbum. Ett album som tydligen kommer i maj!

Inte undra på att man aldrig hört talas om den här gruppen. De har ju inte givit ut en enda skiva tidigare. Desto mer chockartat blir det när man hör den här låten. Hur fasen har de kunnat undvika att ge ut något tidigare??? Den här musikstilen har man inte hört sedan U2 gjorde Joshua Tree. Man hör att sångerskan har lyssnat en del på Janis Joplin och Joni Mitchel

~Paul~

PS Jag har hela MP3-låten i original. Om någon skulle vara intresserad
Janis Joplin va en av dom jag faktisk trodde på tänkte om det va nån låt me henne som jag hade missat och nån gjort en cover . Jag skaffade Mp3 låten det första jag gjorde när jag fick reda på vem som hade gjort den :P

Ha en bra dag
Det samma

~Paul~
Så fort jag fick höra den i en reklam sprang jag upp och kollade med kompisarna om det var nån som hade den och jag hade lite tur
Låten finns att ladda ner på Homedownloads.com Kostar bara 9,90.
Helt OK låt.
Delar av gruppen var med i dagens Gomorron Sverige! Nämligen gitarristen Jörgen Kjellgren och sångerskan Frida Öhrn.

Gruppen får m a o ytterligare draghjälp inför deras CD debut som kommer inom den närmaste tiden.

Tyvärr fick man inte veta mycket om själva gruppen och dess medlemmar, samt vilka planer och drömmar de har. I stället så fanns det i studion en pseudoanalytiker som försökte förklara reklamens vikt i samband med lansering av nya grupper. Typiskt sveriges television. Att totalt "lyckas" med att undvika intressanta frågor när man väl har möjlighet därtill.

EZ
Hej , jag såg oxå det i morsers och blev väl lite besviken . Jag vet att dom kommer till Trollhättan nu i juni då det är 60 års jubileum på Saab . Annars så kan jag faktiskt tillägga att dom är ganska dryga av sig ( kontakter på MySpace) så värs förvånad blir man inte att dom lät analytikern hålla i trådarna på Go morron tv , kan ju hända att dom känner sig lite osäkra för det har ju gott snabbt me framgångarna . Låten är väldigt bra iaf .

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem