Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Vilken låt är det ?

Vilken låt är det ?

Hej , jag undrar vad det är för låt dom spelar till Saab 9-3 BioPower reklamen ? vad låten heter och vem som djunger den , tycker den bra

Tack på förhand
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3

När den först dök upp i samband med reklamen för SAAB, bytte jag kanal. Tyckte sången lät som ett enda "yyyyy-lande".

Men nu när jag lyssnat på hela låten ......... har jag ändrat mig!
Hej! Jag fastnade också för låten...härlig...blir sugen på en Saab...*s*
Vill du ladda hem den GRATIS & LAGLIGT så finns den att hämta här:

http://www.saab.co.uk/main/GB/en/index.html

(Kolla i högerkanten på sidan du kommer till)
Bea, du påstår att gruppen är ganska dryga av sig. Du hänvisar till My Space. Har du en länk kanske?

EZ
Annons
EZ, Bea's länk till My Space ligger på sidan 2!
Ingarm, det är inte den kontakten som Bea åsyftar. Hon påstår att de är ganska dryga efter att ha sett en annan video än den du hänvisar till.

EZ
EZ jo det är den länken , men det är inget som framkommer tydligt på sidan utan det är helt enkelt så att dom bryr sig inte så mycke om sina svenska fans utan siktar sig direkt till utlandet , det är lite drygt enligt mig men som jag skrivit tidigare låten är himla bra och det är ju faktiskt det som räknas det är ju inte precis så att jag vill ha dom livs levande i vardagsrummet

God natt :)
OK. Om det är den videon så förstår jag inte hur du kan utläsa att medlemmarna är dryga av sig?!?

Det faktum att gruppen satsar på en lansering utomlands är en logisk följd av att även SAAB-reklamen kan ses utomlands. Att inte utnyttja denna draghjälp skulle närmast likna "tjänstefel".

EZ
EZ du har missuffattat mig helt jag har inget imott videon *S* det är gruppen i sig jag menar , så nu avslutar jag med att säga klart och tydligt att LÅTEN ÄR JÄTTE BRA OCH VIDEON MED ! :)

Ha en bra dag och så får man hoppas på att solen lyser och det inte börjar blåsa :)
OK, vi släpper det.

Lyser gör det men inte fasen är det varmt

EZ
Har haft den låten som bloggmusik...här är en fin version av den..

http://hem.passagen.se/piglette/Release.mp3

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem