Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Kazza???? Dc++ ???

Kazza???? Dc++ ???

Helt grön .
Viket ska man anväda?
Vad ska man tänka på?



Mvh jonte
Antal svar på detta inlägg: 54
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

ja har brandvägg och ett virus skydd, men vet inte om dom ör bra elle räcker

det är typ Mcafee Virusscan Enterprise

har tänkt att fixa dc++ men vet itte
Vill man bara ladda hem "lite lagom" är Limewire mycket bra, funkar ungefär som kazaa, men utan alla irriterande spionprogram som man får med kazaa..
Men vill man ha lite mer avancerat håller jag med resten här, DC++..
men är det säkert iaf man har brandvägg och virus skydd?? me dc++??
Annons
Matte det är inte DC++ som ger dig virus det är du själv som ger dig virus om du skulle få något.

DC++ är endast en klient som du kopplar upp mot en HUB, den bryr sig inte alls om vad du laddarn ned från Huben vare sig det är virus trojaner eller annat.

Men har du ett antivirus program och har ett aktivt skydd på det så upptäcker det troligen viruset när du fått ned det.
Men när ja fått ner saken och det märker det så är det för sent ju att ta bort det
Och på vilket sätt menar du då att någon annan fildelningsklient skulle skydda dig? Spelar ju ingen roll vad du använder filerna hamnar ju hos dig hur du än vrider och vänder på det.
är det säkert iaf man laddar ner filen och innan man öppnar den söker igenom den?? för man måste la öppna filen innan man får viruset??
för man får la inte viruset innan man öppnar filne "mappen??

mvh Matte..


Gott nytt åt alla..

Obs.. vet inte hur ja skriver för ja är skir full
Hjälp!!!

Jag har ju som nämnt innan, bytt alla diskarna i burken, tillsammans med Moderkort, minnen och processor....

Nu när jag skall köra igång fulDC igen, så vill den inte!!!!

Jag kör i Active Mode, med dynamiskt IP och en No-ip duc, har öppnat porter i både TCP & UDP i brandväggen på min D-link och forwardat dessa till min interna IP.

Har även testat att skriva in IP nummret manuellt, men utan att lyckas köra igång sökningarna....

Nu undrar jag om det är någon som kan hjälpa till lite med detta problem, eller om jag skall stånga mig trött ? ? ? ?
Vill installera DC efter det jag läst här. Var hittar jag det? Om jag inte har något i share, kommer jag inte kunna ladda ner musik?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem