Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Åsikter om mobiltelefoner

Åsikter om mobiltelefoner

Ähh... det räcker att jag frågar vad mobiltelefonen innebär för dej?


Tack o bock på förhand!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

janberlin!

Min mobiltelefon är så fruktansvärd svår att ställa in. Nu "skiter jag i alla nymodigheter." Det går inte att fatta vitsen med alla finnesser.

Sen är det inte många som vill tala med en!! He,he!!

Men jag kan ringa 112!!!
Lustigt att dom kallar det för mobiltelefon fortfarande.
Möjligheten att ringa verkar inte vara det primära längre.
Wacko!

Jag håller med dig. Kalla det " tjäna pengar på idioter". Idiottelefon!!!
Annons
ja där e du ju, tack!

ja de va dej jag skulle ha tag i för du svarar ju inte på telefonen. leiake, he he...

Ja, många mobiler är struliga och handha, även om man gör rätt!
Jag brukar säga...Ju mer teknik sämre kvalite..Nästan bättre om det vore tvärtom!
För som det nu är så har nästan callknappen lossnat om man överhuvud taget har någon täckning till den man ringer vänta!!!!!! Janne, jaa, d du skulle inte kunna ringa om fem minu
janberlin!!

Svarar jag inte på telefon. Ha,Ha!! Nu är du verkligen på trycket. Men det gör inget. Du har friska ideer. Så kom igen. Men du verkar ödmjuk och har friska ideer så jag gillar dig. Hoppas alla håller med!
Håller med dig till 100% Leiake Beträffande JB.

Beträffande mobiltelefoner så har du helt rätt i att de har för mycket onödigt, men gör som jag, använd den enbart som telefon o glöm allt annat.
Jag måste säga att jag är stornöjd med min telefon.
Den fungerar som telefon, mp3-spelare, kamera och webläsare.
Alla funktioner använder jag regelbundet.
Enda nackdelen som jag ser det är väl att man är anträffbar hela tiden.
Också ovissheten hur pass farlig strålningen är.

Men folk skulle ha lite mer vett och etikett i hur man handhar en mobiltelefon tycker jag.
Alla är ju inte intresserade av djuplodande samtal på tex. bussar och tåg.
Dessutom är väl en del ringsignaler i mesta laget för vem som helst.
tejay4u !

Håller med dig. Varför skriker folk i sin mobil. Förra veckan fick jag åka akut till Mölndals Hörcentral för mina trumhinnor pajade.

En flicka berättade på bussen vad hon upplevt under föregående natt. Det blev för mycket för mina öron. He,he!!
Jag ser mobiltelefonen som en försäkring om nåt skulle hända när jag är hemifrån. Bilen pajar eller någon blir sjuk etc. När jag är hemma har jag den inte påslagen över huvud taget.
Jag har aldrig förut trott att jag skulle ha behov av mobil för att jag hamnat i ett prekärt läge!
Men, för en tid sen pajade min koppling och jag stod mitt ute i ödebygden och så inte ett hus eller något inom synhåll!
Jag hade mobil med så jag kunde ringa bärgare så jag blev stående högst en halvtimme!
Hurra för mobilen!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem