Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Det absolut bästa du vet

Det absolut bästa du vet

är det att hinna in på bolaget innan dom stänger inför helgen eller t ex som mej veta att jag fortfarande lever, duger och titta på, och har hälsan i behåll, eller?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Här finns det gott alternativ till det absolut bästa man vet om att göra.

Men tänk!

Allt det ni beskriver, skulle det vara lika roligt om det inträffade hela livet och flera gånger varje dag ? Är det något ni strävar efter att det skall vara en del av er tid så ofta och mycket som möjligt ?

Tror inte det...

För att bestämma vad man helst av allt vill göra, och vad som verkligen är det bästa som finns, så måste man nog tänka mindre, och det var då det slog mig!

Det absolut bästa som finns, det är att klia när det kliar.

Så Jä**a gott är det!!!!

Ha en trevlig helg.

// x
Ja den där kommentaren var nog hitintills den ovanligaste jag i alla fall mottagit här på IS!!! Hej förresten Xenix och mycket välkommen du med!!!
Men jag blev så tagen av din reply så att jag glömde skriva välkomstfrasen till dej först av allt eftersom jag tycker det passar sej bäst, mest i alla fall, att göra detta! Och givetvis ber jag om ursäkt för det?

Och jag tycker att du har väldigt rätt i det du säger och det har jag faktiskt själv praktiserat en del gånger och kännt välbehag inför!!!
Man tänker helt enkelt alldeles för mycket ibland!!!
I frågor av det här slaget t ex så brukar ju sanningen ofta finnas närmre av vad man tror...
Vad ska man då exemplifiera detta med, för att få det att låta så enkelt som möjligt även om jag tror att dom flesta redan förstår, i alla fall vad du menar Xenix!!!
Men för att alla ändå ska kunna få åtminstonde en vink av mej och av vad jag menar med anledning av din SUPERBA kommentar och lite SKÄMTSAMT, men ändå:
Jo, jag vill mena att det OFTA ligger i ens undermedvetna så självklart men störs utav andra omständigheter och faktorer pga den fokusering som hjärnan utsätts för rörande den framställda frågan...vilket i sin tur medför en blockering för ett mera kreativt tänkande...
Och det bästa för hjärnan också i detta fall, generellt, torde då vara att man försökte utesstänga det vanliga tänkandet och försätta psyket på en mera ohämmad nivå, som vid yoga exempelvis ummm
för att frigöra andra mera kreativa cellsubstanser vilka i sin tur också hämmar den mentala trötthet man kan känna, även i andra sammanhang!
Och det där med att klia sej när det kliar det tillhör ju klart också ett av det bästa jag vet i livet!!!
Men där får man också se upp för det kan ju också innebära negativa effekter som Ni säkerligen redan känner till!!! Men bara för att påminna!!!
För även den bäste kan också glömma, inte sant?
Nu är det slut!!!
NEJ, URSÄKTA!!! Inte riktigt, jag måste ju säga hej också och tacka Xenix för
den SUPERBA kommentaren och alla andra för att Ni hängde med!!!
En TREVLIG helg också!!!


Och vi hörs igen hoppas jag!!!
Jag gillar att spela BF2. Spelar ni också BF2. Ni som spelar BF2 kan skriva här.

/Kalle
Annons
Hej kakan98!!! Det var inte dåligt!!!

Jag spelar visserligen inte några spel men ville bara tacka dej för att du hälsade på här i min tråd!!!
Modigt och bra gjort av dej också för och vara bara 8 år, eller hur?

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem