Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

Då tråden börjar bli lång har vi enats om att börja på en ny. Göcke låser den
gamla.

Vi har nu 2 spel som vi kan förströ oss med. Använd samma nickname som på IS. Exempel: Göcke-IS He,he!! Annars kan jag inte hitta er när jag skall berömma er.!!

Lycka till alla. Det är verkligen trevliga spel som alla skulle pröva. Är det svårt att hänga med så var inte blyga. Jag står till tjänst.

Här är adressen: http://zikko.se/games/diamondmine.php

här är den fösta tråden
http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=52908
Antal svar på detta inlägg: 187
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Nästa »

Jag kan konstatera att EZ är tillbaka. Nu får vi se om han är lika duktig på det nya spelet Eyeballs. Klarar han över 100000 poäng där oxå. Tror knappast det. Jag tror det är svårt att komma över 50000 poäng. Har hamnat på 6:e plats, men det blir nog inte bättre. Det är verkligen underhållande tidsfördriv. Huga mig så svårt. Men samtidigt lätt att lära sig.

Lycka till mina vänner!!!
Jag har inte provat det nya spelet. Brukar vilja bli riktigt bra på något i stället för att splittra mig på olika och bli halvbra

Men OK, jag får väl testa. Vad går det ut på?

EZ
Det är ett slags tetris ,inte min avdelning
Annons
Jaha OK. Sånt tycker jag är lite segt.

EZ
Lite segt!!

Jag har provat mycket men detta är marigt. Sedan är det roligare att få poäng när man är på IS. Sitter man ensam på kammaren så är det inte så exalterande.

Tänk om jag skulle ringa en kollega och säga att jag fick 55000 poäng på Eyeballs. Då hade dom trott att jag blivit skallskadad. He,he!"!!

Men som sagt det tar en stund att lära. Men du och Vargo är väl för gamla för att fatta instruktionerna. Ha,ha!!!!
Antagligen

EZ
Det behövs väl inga instruktioner för att spela tetris ,men jag somnar av sådana spel där man inte behöver tänka
På tal om spel. Någon här som spelar poker på nätet?

EZ
EZ
Japp jag spelar poker på nätet.

sven
Jag har precis börjat men än så länge handlar det inte om pengar. I början förlorade jag en del men har tagit igen det senaste veckan och är snart even. Hur går det för dig? Spelar du om pengar?

EZ

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem