Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

Då tråden börjar bli lång har vi enats om att börja på en ny. Göcke låser den
gamla.

Vi har nu 2 spel som vi kan förströ oss med. Använd samma nickname som på IS. Exempel: Göcke-IS He,he!! Annars kan jag inte hitta er när jag skall berömma er.!!

Lycka till alla. Det är verkligen trevliga spel som alla skulle pröva. Är det svårt att hänga med så var inte blyga. Jag står till tjänst.

Här är adressen: http://zikko.se/games/diamondmine.php

här är den fösta tråden
http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=52908
Antal svar på detta inlägg: 187
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Nästa »

patrikke!!

Ser att din fru har lyckats på Eyeball. Snällt av henne att använda ditt nick.

Internetstart är felstavat. Men det blir så när texten inte får plats.

Tackar för din insats med tråden"Saknar inlägg". Den rensade luften så jag fick igång andningen igen.
Ja, det var inte riktigt jag som presterade...
Tack för det
Kul att se att du är tebaks.
Tror leiake börjar bli lite egen-kär snart...he he!!
Annons
hogan!

Märks det så tydligt!!Då får jag lugna ner mig och köra en ödmjukare stil.

Tack för tipset. He,he!!
Terapispel.
inget för mig..
Får försöka leta på något annat spel där jag kan vara med i toppen o fajtas.
viinikka_86 !

Terapispel.?? Det är väl alla spel. Utom pokerspel som är ruinerande spel.

Hur vill du att ett spel skall vara. Skall blodet rinna. Eller skall du tjäna pengar.??

Jag håller med om, att har man satsat en peng,så blir det mer krydda i det hela. Förvisso!!

Men att anordna sådana spel på nätet det skapar nog sociala konsekvenser som jag har svårt att fatta hur intelligenta samhällsledare i alla länder kan tillåta.

Kronofogden i Sverige har 900000 betalningsföreläggande på sitt bord.
Undra hur det ser ut i resten av världen. Man bävar!!

Mitt spel Eyeballs skapar ingen ekonomisk misär. Men det är en halvtimmes
tidsfördriv. Det är faktiskt roligare ju mer man spelar. Det är gratis!!!


har tjafsat mot "leiake" som satan o d vet nog "alla" i d här forumet men nu backar jag faktiskt hans åsikt - jobbar mkt med utsatta mänskor o spelhelvetet är ett obegripligt sådant - jag spelar, men anser att t.ex både Svenska Spel och ATG gör alldeles för lite för de mänskor som de "lockar in" till eventuellt spelmisbruk.
Sen förstår jag naturligtvis att "viinikka_86" inte nödvändigtvis varr tanklös i sitt spelintresse. Jag gillar oxå utmaningar men i sitt inlägg är "leikae" helt rätt o sund.
kent57!

Dom orden värmde!!
..."leiake" ...du surrar som en "berusad ryss" i trådarna ibland men jag har förstått att du inte är oärlig och jag har tagit till övertoner mot dig ibland - ber om förlåtelse för det men viker mig inte i sakliga diskussioner där du ibland varit helt ute i det blå o cyklat p svag is... Jag är genuin Göteborgare (Anderssons Åkeri - Gamla Stan) o du är förmodligen en "go gubbe" när det kommer till kritan - Må Gott!
Utmaning ska de vara..
Men personligen tycker jag inte att fruktspelet eller eyeballs är speciellt underhållande.
Nej, jag klarar mig bra utan en massa blod.

Visst är det mer spänning om det är pengar inblandade men det är inte det jag efterlyser.

De där katapultspelet tyckte jag va underhållande.
Tycker även om bilspel, så om nån hittar något sådant kan ni ju lägga upp det här. (Gärna med en toplista man kan klämma sig in på)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem