Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Heja Micke03

Heja Micke03

Heja Dig Micke! Du har satt lite fart på Forum!! Fortsätt med det jag ska försöka följa upp det jag kan!!
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Tack pensionär! Har gett mig den på att vi skall bli ett forum med liv, och hoppas fler kan upptäcka hur roligt det är att skriva, just nu är det lite dåligt med det.
Jag hejar också!
Ja, Joanna Du är en stark tjej med många bra inlägg jag följer dem med stort intresse! Så här vill vi ha Forum!!
Annons
Vad skall man egentligen skriva om Kanske att en dumskalle vill lägga ner Internet?
A lite mer fantasi brukar du ha Vargo, du har haft många bra inlägg tidgare, bättre än så kan du, det Vet jag.
Vill vad???? Ja om det är så , så skriv vad Du tycker om det, eller vad som hänt Dig idag eller igår. Skriv om allt Du vill inom Forums regler! Det är inte så svårt!!
Alltså inga allvarliga saker?
Kommer igen, åker till kolonien ett par dagar när "gubben" nu äntligen är ledig tills i morrn kväll. Vi ska grilla ikväll, kanske en lite whisky före maten, mmmmmmmmmm.
Vargo!!

Du är för bra. Vilken humor. Ha,ha!! " Inga allvarliga saker ".
Absolut Vargo, du är gammal i gamet och vet reglerna, inga påhopp, inget sex, ingen politik, men vardagen handlar om så mycket annat eller hur?

Kom igen nu Vargo, du har ju redan kommi igång!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem