Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Heja Micke03

Heja Micke03

Heja Dig Micke! Du har satt lite fart på Forum!! Fortsätt med det jag ska försöka följa upp det jag kan!!
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4

Jag vet inte om det här är rätt tråd för att hålla forumet vid liv? Under vintern/våren så fanns det en tråd om drömmar/visioner trorjag att den hette.

Min vision var att jag ville sitta i en stuga på fjället undet snöstorm och bara ha vedeldning som värmeresurs. Jag har nu nått halva halva målet och flyttat 40 mil norrut. Mitt mål är ju fortfarande att få uppleva en skräcknatt eller flera på fjället.

Alla ni andra som drömde om resor m.m. har ni börjat planeringen eller har ni gett upp?
Det är ingen dålig värmeresurs Seniorita, jag har upplevt en del sådana nätter i min stuga i norra Jämtland där det blir strömavbrott nästan varje gång det stormar men inget går upp mot en vedeldad järnspis, du kommer att ha det varmt och skönt under förutsättning att du har ved och att det inte ryker in.
Seniorita! Visst är det rätt tråd jag skrev igår att tråden snart borde heta "om allt och ingeting". Huvudsaken är att vi tycker något och skriver det inte bara läser och går vidare. Så Du är välkommen!! :

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem