Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Böter på att kissa

Böter på att kissa

Detta är ju helt sanslöst. Dom som sitter i stadsfullmäktige och liknande blir dom aldrig " kissenödiga ". Varför finns det inga offenliga toaletter så att det räcker. Alla jag pratar med tycker det är skralt. Man kan ju inte köpa kaffe och bulle för att pinka varje gång. Läs följande:

Fler fälls för olagligt kissande
Polisen bötfäller allt fler som urinerar på allmän plats. Förra årets rekord på 3328 olagliga urinerare är redan på god väg att överträffas. Flest kissare anmäls i Västra Götaland, Stockholm och Östergötland./TT
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Vargo Du har rätt Uddevalla hette I 17. leiake!!! Nuär Du ute och cycklar!!!Hittad ett svar till mig på annan tråd!!!Ha,Ha,Ha,
Men jag kan svara dig här. Nej jag fanns i min ungdom i Majorna.Jag kan inte komma ihåg att det var sådana problem med "toa" när man var ung??
pensionär!!

10:- för ett toalettbesök. Dom tjänar mer på toaletten än på kaffet. He,he

Jag håller mig i Sävedalen. Där är det gratis att " kissa ". Jag hade bilfirman nere vid stationen i Frinells väskaaffär:s hus i Brobacka/ Lerum. Du var väl med på den tiden.???
Annons
O.K. de tjänar mer , men jag tjänar mest, kemtvätt o. och känslan.Eller hur!!!!?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem