Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Senaste köp till dig själv

Senaste köp till dig själv

Om vi säger att prylen du köpt till dig själv senast kostade minst 1000 kr, vad köpte du och hur ofta lägger du pengar på prylar åt dig själv.

Kan inte komma på att jag handlat över den gränsen sedan jag köpte min digitalkamera för 2 år sedan.
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Det var en scanner, fast maken får låna den ibland.
En ny spis 5000:-
Jag har köpt mig en motorcykel på gamla dar, för 8000 kr, jätteskoj, dessutom få jag ha den helt för mig själv eftersom frugan inte ha motorcykelkörkort.
Sådana inköp skall man göra. hehehe
Annons
Köpte en vanlig cykel igår, skall hämta den idag.

Går på 4500:-

snart får det bli en ny mobiltfn också för den jag har nu sprakar nåt fruktansvärt.
Jag köpte en ny bössa förra månaden, ganska dyr, men värd varenda krona.
Ingen konkurrens om den hemma heller.

/B
En ny mobil inköptes i förrgår, 2197:- med frakt o minneskort.

Handlar prylar åt mig själv ca 2 ggr per år...oftast nåt till datorn eller köket.

/P
Jag gav min exfru en bil. Det är inte många som är så snälla. Jag är nog ensam i hela Sverige. He,he!!

Det roliga är att jag har ingen bil själv. Känner inget behov av det. Det är bara stökigt att köra till sta´n. Köra till landet behöver jag ju inte. Jag bor där redan.
Oj då.....

En ny dator, ny Scanner och en ny skrivare också, samt ett nytt avgasrör till min bil, bara för att det är snyggare!

Det var denna veckan det............

Men jag gillar att köpa grejer, det är liksom en del av livet, och pengar är ju till för att spenderas eller ?

// x
Bosse, en bra gåva till dig själv.

cd men dock inte för tusen spänn men de är en av mina favvoartister så de köper ja allt av

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem