Måndag 6 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Övrigt

Forsätt ......

Forsätt ......

denna historia de e ju naturligtvis på hittad
då börjar vi då:
de var en regning dag i september som ja tittade ut genom mitt fönster å slog en snabb blick över gården å där stog.............................................................
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

i väntan på det fick han syssla med hushållsnära tjänster,konsultjobbet var ju redan...
tillsatt av Göran Persson, och för att han skulle lämna över jobbet till Reinfeldt, så krävde han att..........
få överta rollen som Moderaternas partiledare.Inga problem Du har visat att det Du är mogen för det, sa Fredrik, men det finns ett litet villkor................
Annons
att göran persson sjunger halleluja ja ebäst på stureplan i 24timmar.............................
kan jag väl sa Göran om du står bredvid och håller fram hatten för att samla in....
kollekt för att min fru ska få mat för dagen.........................................
vinet har hon själv,men.........
hennes kära make har blivit så snål att gårdens kött säljer han vidare till nyrika rysar istället för att annvändas i hushållet så därför så gör anitra.........................................
ett stripteasenummer på Nobelfesten under högljudda tungsmackanden av diverse kungligheter och de andra prominenta gästerna.

Det hela kunde ha varit en succé ända tills Silvia satte ett fiskben i halsen och.............
kungen flög upp och bankade henne i ryggen så det yrde fiskben i hela......

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem