Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Forsätt ......

Forsätt ......

denna historia de e ju naturligtvis på hittad
då börjar vi då:
de var en regning dag i september som ja tittade ut genom mitt fönster å slog en snabb blick över gården å där stog.............................................................
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

in rusar Micke, Varo, Jan och Ez, äntligen va´vi har letat efter Dig. Snabba Dig nu leiake så...........
......is blir sig likt igen men i dörren mötte de en arg å frustrerande...................
älgtjur som flytt från älgjakten men nu i stället hamnat bland barlejonen
Annons
äre nån som sett min laptopp...
inget vidare att vara älg i tider som dessa sa älgtjuren,jag tror jag går och tar ett bad så blir jag ren och behöver inte vara så rädd sa han och började gå mot.....
ett av stans badhus men va konstigt tänkte älgen varför är alla så rädda å pekar på mig å min bak del hela tiden så kom han förbi en spegel å så vred han på huvet för att snegla till på bakdelen va in i hela friden är detta på bakre delen av ryggen satt en gammal gb medlem å var vettskrämd men hur har du kommit hit frågade älgen ja har inte känt något ...................................
Jag fick inte vara med o leka med de andra i deras sandlåda, så jag flydde ut i skogen och lade mig att sova, och när jag vaknade kände jag den härliga värmen, och tänkte här stannar jag, men var är alla de andra gamla vännerna, vi var ju många som rymde.............
De var i en resturang och åt ...............................
ja senast hörde ja att de var på eller i en oas å dyrkade solen å drack vin från anitra steen å fibblan filippa (jo då reinfeldt va me här också på ett hörn) å leike försåg dem me vindruvor å osaltat bröd men så komm en full ägare till ett annat sandlåde forum å sa :här är min sandlåda så här får ni inte vara, här domderar ja å mitt harem men då sa micke03: sudda sudda bort din sura min å vips förvandlades denna ägare till.............................................................
en arg moderator som sa till Leiake du får stå i skamvrån tills du lär dig veta......

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem