Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Amerikanskt presidentval

Amerikanskt presidentval

2008 väljer USA ny president, blir det en Demokrat så blir det troligen antingen en kvinna Hillary Clinton, eller en färgad man Barack Obama

Tror du USA är berett att bryta sina traditioner, tidigare har det enbart varit vita män, som blivit presidenter?

Blir det en Republikan, så blir det troligen Rudy Guiliani, New Yorks förre borgmästare.

Vad tror du USAs nästa president heter?

Mitt tips blir Hillary Clinton.

Outsider John Edwards.
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Varför inte en äkta amerikan, det måste väl finnas några ättlingar till Sitting Bull att välja mellan
Men Micke03, det måste väl få vara tillåtet att få sväva ut lite som baloo gjorde utan att få en sån gammal surkommentar tillbaka.
Pluppen, inget fel alls, men det är en helt annan fråga, och kan väl diskuteras i en annan tråd. Om du tycker det var en sur kommentar, så får det stå för vad du tycker! Ditt svar tillförde väl inte tråden så mycket heller?
Annons
såja lugna å fina nu inge bråk
hoken jäkel bryr sig det blir samma skit endå he e ändå samma skit bakom
Ja du Jarmo, förlåt jago. Det blir precis samma som det brukar bli!
Jag hoppas på Dirty Harry som big dog, så han kan styra upp världen. Eller kanske The Terminator, ja en robot från framtiden vore väl bra, han skulle ju veta precis hur han skulle agera......
Håller till viss del m Micke03...kom igen nu! Håll ihop tråden!!
Ja Micke och kent. Svaren på denna tråden visar att vissa lever i en anntingen, skrämmande hård och rå, framtidsversion eller i en fantasivärld.
( Föredrar då fantasivärlden!) jag tror de har brist på föslag,men vill änndå skriva något.
Eller kanske i den riktiga världen pensionär, fortsätt du att leva i din fantasivärld.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem