Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

windows sp2

windows sp2

Heja !!
Har precis kört in servicepack 2 från win. och det verkar funka kanon..hittills.
Inställningarna som följer med är enkla att förstå på brandvägg/säkerhetscenter.
Var lite osäker innan install. om det skulle funka eller explodera med tanke på allt prat som varit om just sp2 men nu kan jag ta av mej hjälmen och pusta ut.
Även spelen funkar efter install.
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Tackar för den feedbacken Benny, du får komma med mer info om du hittar något mer.
Jag hittar det inte, finns inte på Windows update, utom på engelska på en länk. Och det vill man ju inte. Trodde det skulle finns på svenska och funka med automatisk update.
Den är inte släppt på svenska ännu.. vilket står på microsofts sida.
Annons
Inte? vilken service pack har jag då?! Ja laddade ner sp2 fr¨ån winupdate igår, å de e sp2 på svenska, funkar bara bra än så länge.
Det är den svenska versionen som finns på win. update, jag gjorde bara en vanlig sökning och vips så kom den fram.
Konstigt, det står det nämligen på IDG.se. (http://www.idg.se/ArticlePages/200409/15/20040915140528_MD/20040915140528_MD.db
p.asp)
Det stod också att nya Opera fanns klart på svenska för ett tag sedan men det gjorde det inte, inte heller nu vad jag vet. Dom kanske inte har så stor koll.
Pratade med brorsan i em. och han hade fått upp sp2 svenska på uppdate så den måste finnas där.
På windows sida finns den sv. cd:n tillgänglig från 14 sep. lev. tid 4-6 veckor.
är det någon som vågar köra med endast sp2:s brandvägg? jag har kört med zone alarm, men testar nu att köra med endast sp2:s brandvägg. tror ni man vågar det, eller är det någon som sitter inne med kunskap i denna fråga?
Hej henrik , tiden får väl avgöra om M$ har fått en tillräkligt bra brandvägg.
Det kommer säkert att vara en sport att ta sig igenom den här också.
kör du sedan med den fria zone alarm så kanske de är likvärdiga nu.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem