Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vintertid

Vintertid

Nu till helgen sätter vi tillbaka klockan 1 timma till Vintertid! Idag är det 2 månader till Julafton ! Hur är det med förberedningarna in för julen.Planerat resa,köpt juklappar m.m. Eller Ni kanske inte bryr Er så mycket? Själv har jag inte kommit någon vart än. Men julklappar ska i det snaraste inköpas, men bara till barnbarna(6 st.) Det är svårt att köpa något till de äldre(13,14,2/16 flickor) Till grabbarna blir det nog något till deras fritidsaktiviteter!
Vad har Ni för planer??
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Äntligen har vi vuxna kommit överens om att skippa julklappar till oss. Har tagit många år eftersom det finns några "barn" kvar bland de vuxna som haft svårt att ge upp klapparna, bl a min mamma. Nu är det bara till barnbarna det blir klappar. För övrigt är planeringen inför julen minst 1,5 månader borta.
Bea!!förra året sydde jag små säckar och fyllde dem med "guldtior" och några sedlar,och slog in i ett paket. Till de älsta barnbarnen.Det blev uppskattat! Det är annars svårt att hitta på något när de är i tonåren! Så pengar är nog mest uppskattat, så att de kan köpa själva!!
pensionär!!

Uppskattar dina inlägg. Du är positiv i alla lägen!!

Du nämnde i ett inlägg att jag vore bra som " mentor". Tack för det!!

Jag har gjort om ditt inlägg till Bea, som mentor. Klicka 1-2 ggr. på Enter så får du mer luft i dina inlägg. Skriv Bea! Klicka Enter. Då blir det så här.....

Bea!

Förra året så sydde jag små säckar och fyllde dom med " guldtior " och några sedlar och slog in dom i ett paket. Det blev uppskattat av dom äldsta
barnbarnen.

Det är svårt att hitta på något när dom är i tonåren. Pengar är nog mest uppskattat så dom kan köpa vad dom vill.
Annons
Du e´la´ gör go´ Du! Spar iver Du vet. Papper kostar pengar.

Jag ska försöka bättra mig!!
OCH NU ÄR DET DAGS ATT STÄLLA OM ALLA KLOCKOR

Önskar alla en trevlig söndag med.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem