Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Fri sikt

Fri sikt

Jag har alltid haft svårt att få mina Glasögon rena har provat mycket men nu har jag hittat det perfekta medlet ingen grå hinna kvar, jag putsar med spolarvätska blandat med lite vatten suveränt ni kanske visst detta men i alla fall ett litet tips
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Går lika bra med vanlig fönsterputs..
boax!!

Tack för tipset!! Men blanda med mycket vatten, annars blir verkan den motsatta.

Jag körde spolarvätska ett tag men det luktade alkohol så jag började bli törstig. Men ni som inte har dessa problem. Prova boax tips.He,he!!

Nu kör jag med en pytteliten klick av YES, på varje glas. Sedan vispar jag runt med diskborsten och sköljer i varm vatten.

Glasklart!!!
Det är Yes jag använt innan och då fick jag en grå hinna kvar som var svår att få bort så fönterputs funkar inte på mina glasögon
Annons
boax: Tack för tipset. Ska testa det. Är så irriterad på den tunna hinnan som aldrig går bort, hur mycket man än putsar.
boax: Köp en microfiberduk och blöt den i varmt vatten, krama ur den och putsa brillorna och vips så kan du se klart på tillvaron igen!!
Det är säkert bra med vatten men jag behöver lite medel på mina glas för att lösa upp skiten som fastnat
Kör ni med plast - eller glas i brillorna?. Detta var intressant. Ett stort problem för oss med " brillor". Microfiber har jag i min städmopp. Jag provar på " studsen".

Samtidigt vill jag ha information om vad man putsar sin dator- skärm med.

Både TV-skärmen och datorn är det många bud om på Google. Jag har hittills bara vågat ljummet vatten med kraftigt utvriden trasa.
boax!!!

Vitsen med trasan är att: DEN TAR BORT HINNAN UTAN NGT ANNAT MEDEL!!!!


leiake!!!

Använd trasan till skärmen också!!
Mimmi61 !

Ja,ja!!

Du behöver väl inte skrika. He,he!!
Jag har glas i mina ska hämta microtrasan i garaget och prova

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem