Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Husdjur

Husdjur

Hallå på er!
Tänkte bara höra vad det finns för husdjur hemma hos er och varför ni just har den arten eller rasen.

Själv så har jag och sambon en liten Rottisblandning, Zeke (97% rottis, 3% schäfer) på 5 månader!

Varför vi tog just en sån ras var bara det att vi vill kunna visa alla vilken underbar ras rottisen är!
Det man brukar höra är ju "varför har ni skaffat en kamphund"!
...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

hade e dvärgpincher och en karelisk björnhund båda hade sina fins sidor
men bäda hade och sina dåliga sidor Björnhunden kunde man får gå med flera mil på en dag, den hade god kondisk En ganska jobbig hund

Pinschen var lekfull men han ville ochså ut och springa, natt och var jättebusig Han kunde får för sig att anfalla andra hundar, Hur stora dom än var. MEN dom var ganska snälla ändå
Hade en stor fin katt som jag fick som liten "valp" för nio år sen.På fars dag.Men så försökte den gå över vägen (E-6) en gång för mycket,så det blev jordfästning. Som tur var hade det då kommit ytterligare en katt in i familjen. En liten svart,som har blivit min "sambo". Hona eller hane? Hona,förstås,man är väl "normal"!
blandrashund(schäfer till papp ,isländsk fårhund.lunne hund )
katter 2 st + 4 kattungar (norsk skogs katt å en huskatt )
Annons
Har inget Husdjur alls, Är ensamstående o jobbar alldeles för mycket,djuret skulle bli lidande av det,,o det vill jag ej utsätta den för det...
Tänk om fler var som dej.
Många hundar får vara ensam alldeles för länge.
ska du ha
foppa61!!

Har du sett "Morahästen" i min profil??

Den är väl ett värdigt "husdjur" om något!!!
Mimmi61,,,,Den var inte dålig den,,,Snygg o fin,,,
foppa61!!

Ja, eller hur? Jag har gjort den själv!!
Mimmi61,,,Ett jättefint hantverk är det verkligen,,,,
Glömde helt bort våra små katter Alice och Gunvald, sorry!
Två tokiga norska skogskatter, på ca: 1år!
Vilka katter, helt underbara!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem