Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Torrhosta

Torrhosta

Jag har haft torrhosta sen förra tisdagen ( 27/11) jag har även haft en släng av influensan som slog ut mig totalt men den har gått över nu inte helt men nästan , det jag undrar över är just det här me hostan jag får fruktansvärda attacker som håller i sig väldigt länge flera minuter på natten hostar jag hela tiden fast jag inte ligger ner utan har satt upp massa kuddar så jag sitter upp , jag ska väl tillä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: «1 2

Host Host God morgon Host Host *S*

Tack patrikke ska testa det oxå , men jag får nog ta kontakt med min vårdcentral för en så länge verkar inget fungera och jag har en fruktansvärd huvudvärk av allt hostande så jag bävar för varje host attack nä det får nog bli att kolla upp det .

Läste för en stund sen i Expressen att enligt amerikanska foskare så är honung det bästa medlet för hosta så honungsvatten ska jag fortsätta med tills jag får tag på nåt annat botmedel *S*

Önskar alla en trevlig fredag :)
Min make hade torrhosta väldigt länge innan han gick till doktorn. Då fick han hostmedicinen Resyl utskrivet, den skulle tas två ggr/dag i tio dagar. Den hjälpte;O)

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem