Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Motorcyklar och mopeder

Motorcyklar och mopeder

Detta gissel!!

Varför tillåter Vägverket dessa fordon. Är mig en gåta.?? Det är ju en större miljöfråga än klimatet.

Jag tror det dödar och lemlästar fler människor än vad klimatet gör. Dessutom för det ett himla oväsen. he,he!!

Jag vet att Göcke kör motorcykel. Därför provocerar jag med följande vits:

-Vet ni varför Göcke har pyjamas när han kör motorcykel.

- Han ligger i kurvorna.!!! He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

hej nu får ni röka fredspipa.

att leiake vill provocera kan jag förstå. så gammal bilförsäljare han är.
ränderna går väl aldrig ur.

sanning och säga så är jag en vän av MC och ser ni i min profil så har det blivit några mil, fast jag har inte tagit upp hela körsträckan.
tyckte det inte var intresant.

principen är den samma för vilket fordon man än färdas med.
kör med insidan av huvudet, och inte med utsidan.

cicero , din ASJ är en fröjd för ögat.
cicero!!

Jag törs öppna munnen utan att dricka alkohol!
Cicero skrev:"håhåja dessa inlägg om mc förare visar att ni på forumet är och förblir på babystadiet gammal man som jag 67 inporterade en AJS 500 kubikare 1954 hojen är i originalchik i dag! jag har kört c:a 34000 mil i europa enda hemskhet som har hänt är att jag blev stoppad vapenhot i norra italien rövarna tog alla mina kläder och tillbehör men berömde den fina hojen jag innehade och önskade mig lycka till. Det ni babyface"

Vet inte vem du refererar till som babyface. Det var en bra jämförelse du hade där du. Koppla in hjärnan nästa gång innan du uttalar dig. Du ser ingen skillnad på prestandan på din 50-åriga hoj och nya racerhäckar på 1000 kubik? Njae de går väl ungefär lika fort eller? AJS är en fin hoj inget snack om det men att puttra runt på en 500cc enstånka på 50-talet är en jäkla skillnad mot dagens trafiksituation ihop med mycket hästar per kilo hoj. En CBR 900 är liiite rappare än din AJS.
Annons
Ja, cicero!!

Nu är Du ute och cyklar!!!

Klaga inte på våra inlägg Du startade -tre- helt oförståeliga rubriker,

troligtvis, var Du inte vid Dina sinnes fulla bruk, när Du skrev dem.

Men gå inte in och klaga på andras åsikter.

Det här Forumet har vi rätt att stava fel och tycka som vi vill utan att få

sådana, löjliga kommentarer, som Du gjort nu !!
http://youtube.com/watch?v=pevS-Uo9qWM
Själv har jag en 50cc moppe!
vad sägs om det tuffguys
Inte vet jag, men nog tycker jag att denna tråd är på väg att spåra ut. Om jag läste rätt så handlade den om motorcyklars och mopeders vara eller icke vara. Det bästa vore väl att denna tråd låses om vi inte kan diskutera om det den ursprungligen handlade om.
Å jag har en 400cc 4-hjuling... de är ju fruktansvärt farliga maskiner enl media... Och vissa poliser!
Det hänger inte alls på föraren och ev alkohol i kroppen. Nej inte alls. Phu det finns så mycket okunskap och tjafs i vårat samhälle.

Men jag förstår helt och fullt diskussionen som här startades om moderna racerhojar med alldeles för mkt kraft per kilo.
Jag måste också tala om att jag är fullständigt livsfarlig i trafiken med min Kawasaki 750 L3 1983 års modell. En helt underbar maskin målad i ninjagrön färg, så dessutom så syns man verkligen. Det är ingen racer men den har ca: 82 hk efter det nu motorn ha blivit renoverad och toppen planad, Vad jag längtar till våren, ni skulle bara veta.
hehe de verkar vara lite klanbildning här,de är en hel drös som klagar på en person,ja så är de väll att bli gammal o gaggig? hehe
allt detta på grund av ett motorfordon,de är skrämmande.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem