Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Tack

Tack

Tackar för gratulationen på min födelsedag
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Ja då är det ju okey för din del...men jag är inte så säker på att alla andra tycker att det är bra. Vad jag noterat så är man tvungen att fylla i sitt födelsedatum vid reggning, själv så har jag nu gått in och ändrat själva dagen. Så det är nu ingen idé att gratta mig;O))

Jag föredrar att vara relativt anonym, vill verkligen inte att kreti och pleti skall kunna se min adress.
Om man inte vill lämna sitt födelse nummer det är upp till var och en, men jag tycker bara att det är ärligt om man gör det. Kanske inte alla siffror de 4 sista är ju ingen nödvändighet.

Men man kan ju lämna de 6 första, om man inte har nåt att dölja. För det räcker med namn så kan man få de flestas födelsedata inkl. de fyra sista på birthday.se

Eller så kan man ju själv välja att inte bli medlem på sidor som kräver födelse data.....

Men hallå där..skall jag söka dig på Micke dårå??;O)) Skulle inte tro att det leder nån vart på Birthday..

Detta kanske är en debattsida där endast snälla godhjärtade människor vistas...vad vet väl jag...men tro mig...jag har debatterat på sidor där man blir mörkrädd av vissa människors uttalanden osv....
Debattsidor där det mordhotas med mera...så nej...jag vill inte att folk vet min adress..
Annons
Anne_Sofie!
På det här Forumet förs det sansade debatter!!

Vi har 4 st. Moderatorer som håller ögonen på oss !

Olämpliga inlägg raderas! Följer Du inte, de regler som finns här,
blir Du spärrad !!
Så visst är det bra att det finns en viss koll på de som skriver här!
Skulle det vara ett mord hot så vet Moderatorerna vem som skrivit det:
Är det ett Forum där Du är helt anonym så kan man slänga ur sig vad som helst, i ett inlägg, utan att någon kan göra något åt det.
Grattis Från Alvesta!
Anne_Sofie, tydligen har du missat vad det är som är födelsedag och personnummer, vi söker inte personnummer. alltså de sista sifrorna efter
bindestrecken. och vi visar bara åldern i sökningen, inte månad eller dagen.

däremot så sänder vi ut en grattishälsning den dag du uppger att du fyller.
uppger du fel datum så kommer du att få ett grattis på fel datum. svårare än så är det inte.

detta är vad ni ser på sökningen
Namn: Förnamn (Kvinna)
Ålder: år
Sysselsättning: yrket.
Datorkunskaper: 3 (5 expert, 1 novis)
Ort: staden
Hemsida:
Jag tackar så mycket för alla ´grattis´det är verkligen kul att bli grattad från alla hörn av Sverige
http://i104.photobucket.com/albums/m178/vargo72/drink1.gif
Undrar om inte Anne_Sofie fyller år snart. 48 år den 7 Januari 2008. Hur vet

jag det?? Jag är fjärrskådare, men har haft fel förut. Men denna gång har jag en sådan magisk känsla, att det är så.

Umeå. Björkarnas stad. Där har man tillbringat många hotellnätter.
Vargo !! Den var god !! Tack!

Var köper Du sådana flaskor som aldrig tar slut, det är ju toppen!
Pensionär...ingen risk för att just jag skulle skriva nåt olämpligt...
Jag har själv arbetat som debattfunktionär och vet att en moderator utan särskilda befogenheter inte alls ser nåt mer än IP-nummer;O))
Dvs. de ser inga personuppgifter.

Vet dessutom att det är oerhört svårt att *få fast* någon vad de än skriver, även om admin vet vem som skrivit det...dvs just ett specifikt nick..vi är alla nämligen *bara nick*...och så länge det inte finns en rätt namngiven person som hotas eller trakasseras...så kan inget göras.
Då måste det dessutom först ha gjorts en polisanmälan..och vilken prioritet ett sånt ärende har hos dem...tjaa..
Jag har erfarenhet av detta, så jag vet att det är så.


Göcke...jodå...år-månad-dag är en del av personnumret...och man kan komma väldigt långt med om man vet dessa...men försök att komma nånstans enbart med de fyra sista siffrorna..;O))

Jag frågade ju om det stod öppet någonstans här på forumet att man hade födelsedag...vilket det tydligen inte gör, utan det är enbart funktionärerna som ser det och grattar en. Det är okey...då kan man själv välja om man vill ge sig tillkänna.

Givetvis så har jag inget emot att ge mitt personnummer till admin...men jag förväntar mig naturligtvis att man är sekretesskyddad.

Ja som jag skrev åt Vargo...så tog det mig ett par minuter att få hans identitet med adress och allt. Enbart med ledning av det som står på hans sida och att han öppet grattades på födelsedagen.

Leiake...nähäru...jag fyller år på hösten...*hihi*..

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem