Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Tack

Tack

Tackar för gratulationen på min födelsedag
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

En "gnällfia" tycker jag att Du är Ann-Sofie!
Jag har varit medlem på IS i flera år och har då aldrig träffat på någon som Du, som ifrågasätter avsikten med att gratulera på födelsedagen. Det är väl trevligt att få en hälsning på sin födelsedag!
Det står Dig helt fritt att skriva här eller också fortsätter Du att skriva på de Forum Du tydligen trivs bättre på. Låt oss andra fortsätta att delta i samtalen på IS Forum utan Dina smått löjliga/märkvärdiga kommentarer!
Jag tycker Ann-Sofie i princip har rätt. Man skall vara försiktig med vad man avslöjar på Internet.
Strunta i Ann-Sofie Moppan!

Hon vet inte hur det går till på detta Forum!!!

På den här tråden firar vi VARGOs födelsedag!!

Hoppas att Du fått en skön dag Vargo!!!!
Annons
Jag har haft det lugnt och fridfullt idag ,jag hade några gäster i går så idag har det blivit några telefonsamtal och den del kontakter på internet
STORT GRATTIS från Södertälje/Dalarna




/Mimmi
Jag uppskattar att Ann-Sofie i all välvilja uppmanar folk att vara försiktiga på internet .Det finns många som behöver ett varningens ord innan dom ger sig ut på nätet
Det är sant !!
Kanske en idé , att öppna en tråd om hur man skyddar sig!
Hur man skyddar sig det informerar RFSU om
Gnällfia...håhåjaja....det var verkligen inte i onda avsikter som jag gav mitt genmäle.
Faktum är att jag bara ville att någon skulle svara på om ens personnummer var till allmänt beskådande. Det är kul med gratulationer...om man själv har valt att visa det offentligt. Om man vill det...så kan man ju ha det öppet på sin sida...har du det?
Nu visade det sig att så inte var fallet...utan att man själv får välja, jag väljer att inte visa mitt...och ville de facto bara visa på hur lätt man kan ta reda på saker om personer som tror sig vara helt anonyma.
I all välmening.
Jag debatterar inte någonstans just nu...utom med de få inlägg jag gjort här, men visst...jag avgår härifrån också.
Gillar nämligen inte sura ogina moppor;O))

Lev väl;O)
Jojje !! Nu va Du allt snabb va´! Men den va´ bra!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem