Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Vem är här ?

Vem är här ?

Hej på er på Sveriges bästa startsida!

Eftersom man har denna idan som startsida och alltså hänger här en del, så är jag nyfiken på vilka som döljer sig bakom :

Rob - Alltid i forumet, liksom jag själv till o från....

Göcke - Kallar sig "moderator" ? ? ? ? ? Självutnämnd?

Daniel (Har förstått att det är du som driver sidan)

Los Lovos har man sett en del av också....

Är ni på något sätt delaktiga i denna sidas ursprung & drift ?

Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

...mig känner du ju redan men inte alla andra.

Kille på 27 jordsnurr. Född och uppvuxen nära Göteborg, men bor numera med min blivande hustru Lisa i Malmö. Jobbar med relationsmarknadsföring genom ett företag som heter eXe. Ska inte göra någon reklam.. det gillas ju inte av olika anledningar här. Sitter en del vid datorn och följer ibland vissa trådar som löper på detta forumet.

Jag är för övrigt den som presenterade IS för Minion för några år sedan..

Ha en bra dag!
Läser själv forumet med (oftast) stort intresse, men har ej tagit aktiv del i diskussionerna... än......

Blev bara lite nyfiken på vem Minion är.
Hej Minion
Jag är en teknik intresserad kille med en snodd i många grenar. Jag heter egentligen Göran men fick öknamnet Göcke
av min kompis mamma eftersom vi var flera kompisar med samma namn.

Jag är inte självpåtagen som moderator här på IS om ni tror det. Jag fick det erbjudandet i januari i år 2004 av Daniel L
som är Ansvarig och skapare av sidan.
Men för att särskilja att jag hoppar in som moderator och inte är en vanlig användare så lägger jag till moderator i de fall som jag klär mig i den rollen. Annars så är jag en vanlig användare av IS som startsida.

Jag introducerar även sidan på skolor och på företag när jag kommer åt. med flera.
Därför mina inhopp ibland om att vårda språket.
vi har nämligen 1:a klassare och även förskolebarn som har denna sida som startsida.

Annars är mina hobbyn amatörradio , datorer , elektronik , fotboll , bilar , MC , resor mm

Jag är född Västeråsare, Uppväxt och skolad i Linköping.
Linköping är sedan min fasta bostadsort som vuxen.

mvh Göcke
Annons
Ja jag är ju iaf äldre än den 27 dagar gamla bernsson..:)

Är närmare 24 år, just nu pluggar jag webbutveckling, därav att jag sitter på nätet så mycket. Innan har jag jobbat som PC tekniker, men jsut nu är det mes programmering som gäller. Sitter man vid datorn igång så är det ju lätt att se om det är någon ny kul tråd som kommit in där man kan starta en diskussion..
Göcke /

Tack för detta ljus som du sprider kring mina bryderier!

Helt plötslig klarnar det för mig och jag känner mig bättre till mods än innan....

Själv är jag en ungdom på 33, som driver en IT firma med specialinriktning på Nätverk & Serverteknologi. Men vi tillverkar även hemsidor och annat som kunderna vill ha..... Nämner inte min firma med namn, för det vore ju inte så snyggt kanske..

I övrigr så labbar jag helst med Golfsvingen eller min högt prioriterde Hemmabio!

När jag inte är här då......

Tjena tjena!

Det stämmer - jag är alltså den som byggt på Internetstart sedan 1999, det är bra länge nu!

Jag har sedan många år arbetat inom marknadsföring på internet i Sverige och utomlands och kan väl påstå att det även är min passion. Jag är kunskapshungrig i min natur och lyckas alltid fastna för att försöka sätta mig in i nya saker. Just nu har jag smittats av att följa upp konspirationsteorierna som tas upp i Da Vinci koden (en för övrigt mycket bra bok som jag rekommenderar).

Utöver det spenderar jag gärna tid med min familj som är mitt stöd och ständigt håller mig glad!

Väl mött Internetstartare!
Kom på att det kanske är på tiden att påminna om denna tråden.
Som Minion startade så att den inte somnar in. tycker att det skulle vara kul om fler är villiga att skriva i lite om sig själv.
mvh // göcke
Jahaa, eftersom alla andra skriver så får man väl skriva lite själv

Är en kile på 28 bast, är mestadels intressad av datorer samt tillbehören runt om dom.Nicket har ja sedan Q1, då det fanns en server i staterna som man kunde "regga" sitt nick på , så att ingen annan kunde ha ett likadant ( SuBBen är en förk. på SuBZero ) o sedan har det bara följt med :)
Skriver själv inte så mycke i forumet, just mestadels för att dom gånger ja har kommit in, så har alltid några andra svarat redan, men sedan finns det tillfällen då ja tycker att det kanske finns något att tillföra, har jobbat inom IT branschen i ca : 10 år, så ett o annat har man snappat upp.
jobbar förnärvarande i en liten butik på hemorten.
har även ett väldigt stort intresse av spel ( även till Xbox osv)
Gör även som Minion, försöker öva på svingen lite då o då.

Men nu var det dags o slänga upp ett wireless nätverk
Så ha alla en bra dag, samt en God Jul

// SuBBen aka SuBZero
Jag är ju ny här, Jan-Erik heter jag egentligen 40år Malmö.
Hittade IS av en slump och blev kvar.

Är allmänt dator intresserad.Är IT och webansvarig i vår familjeverksamhet i Antik/design/glas o Porslin.
Vi har Sveriges största lager i Servisglas från hela 1900 talet.
Jag har då datoriserat verksamheten och sett till att vi säljer på nätet också.
Brukade att hänga på Svenska Antiknätets Forum där man diskuterar gamla grejor.
Men ibland vill man ju prata annat också.

3 rara barn har jag + 1 rar fru.
Husvagnsmäniska också.
Här kan ni skriva om er själva och eventuelt lägga in en mailadress
eller varför inte i gästboken om ni inte har sett den
http://www.internetstart.se/scripts/gastbok.asp

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem