Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Auto inloggning

Auto inloggning

Någon som kan tala om för mig varför min autoinloggning här på forumet helt plötsligt slutat fungera.

Det har alltid fungerat utmärkt, men sedan ett par dagar tillbaka fungerar det inte.

Jag har andra sidor som jag går in på med autoinloggning och där fungerar det, finns här fler som har samma problem?
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

I FF, gå till verktyg, inställningar, sekretess, bocka ur rutan, rensa alltid ut känslig data när FF avslutas.
Det har hänt när jag loggat in från en annan dator och sedan kommit hem och startat min hemdator.
Nu har jag provat alla förslag, men fortfarande fungerar det inte, varken på IE7 eller FF, så har ni fler förslag så välkomna.
Annons
Micke03!!

Har du verkligen testat Verktyg/Internetalternativ/Webbhistorik/Ta bort/
Ta bort allt" längst ner.

Om inte så gör så!!
eftersom både FF och IE har olika sätt att reglera sin säkerhet och inga fungerar , så kan man ju mistänka att du har något virusskydd eller annat program som blockerar just cookies.

har du extra extra grejor installerade i toolbaren på de olika läsarna.

om man konsentrerar sig enbart på IE7 , så finns det en funktion under
verktyg/internetalternativ
fliken sekretess , välj plattser och lägg till internetstart.se som en säker platts för cookies
fugerar inte IE7 då så måste du berätta mer om vad du har installerat på din burk.
Tack alla, nu fungerar det på IE7, får kanske hålla mig där!
Micke03!!

Vilket agn nappade du på. Kan vara bra för andra att veta.

Bara skriva nu fungerar IE7. Har du köpt en ny dator kanske.!!
Eller du vet inte vad du gjorde.????
Gjorde som du sade Leiake, ändrade markeringen i webbhistoriken, tog bort varje gång jag besöker webbsidan, och bockade för automatiskt, tror det var det som löste problemet.
kul att det fixade sig till slut för dej Micke03,
och att det var standard grejen i detta problem
som kom i dagen igen.
nu är frågan fixade det även FF problemet.
Nej Göcke, det fixade inte FF, men jag har haft andra problem med den webbläsaren, så nu har jag avinstallerat den.


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem