Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Slutspel i hockey

Slutspel i hockey

Under serielunken har många lag "lattjat" med Djurgården. Nu har lagen "lattjat" färdigt, storsläggan fram och då blir det resultat. Djurgården går till final samt efter sju finalmatcher står någon som segrare. Hej Hopp Liten Snopp – Punk Rock Stor Stock.
Jag har drömt och drömmer fortfarande.
Antal svar på detta inlägg: 55
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Timrå gjorde det igen!! Grattis timrå
Håller med mrTACO, tror det blir Timrå och HV71 i final, men tyvärr vinner HV71
Nu börjar det bli spännande i hockeyn, men oavsett vilket lag Färjestad/Frölunda som vinner så förstår jag inte hur man så småningom ska kunna rå på Timrå, som dom krossade Modo. Hv71 verkar också starka, även om deras motstånd troligen är lite lättare än Timrås.
Annons
Nja,det kan ju gå hur som helst,men färjestad bruka skärpa till sig mot slutet,när det verkligen gäller . Fast jag trot att HV dra längsta strået.
Jo, Färjestad brukar förvisso vässa till sej i slutspelet och låt oss hoppas att det gäller även denna gång, men nu får man spela väldigt många matcher på kort tid, slår man(vi) frölunda så blir det troligen på 7 matcher. Men så länge det inte blir för mycket spelarskador så finns ju chansen. Fast håll med om att Timrå ser mäktiga ut.
Naturligtvis så blir det LHC - HV71 till final.. :P
Klart att det blir timrå i final mot Hv!! Timrå vinner på udda målet3-2
Det tror jag inte. Timrå är inte speciellt bra. Dom har bara spelat mot ett MODO som har varit ur form. Vänta bara tills dom får fightas med LHC, HV71 eller Färjestad.. Då kan dom hälsa hem.. :P
Fajjer! Du vet inte vad du pratar om, Klart att Timrå går till final. Fbk lär nog åka ut i morgon mot Frölunda
Och så var det änterligen klart, tänk att det skulle ta sju matcher att besegra frölunda, inte bra, Men nu får man möta linköping i semin, det borde bli betydligt lättare. Underbart

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem