Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Slutspel i hockey

Slutspel i hockey

Under serielunken har många lag "lattjat" med Djurgården. Nu har lagen "lattjat" färdigt, storsläggan fram och då blir det resultat. Djurgården går till final samt efter sju finalmatcher står någon som segrare. Hej Hopp Liten Snopp – Punk Rock Stor Stock.
Jag har drömt och drömmer fortfarande.
Antal svar på detta inlägg: 55
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Självklart hoppas jag på att det blir HV som kniper den andra finalplatsen, om inte på torsdag så får det avgjöras inför ett fullsatt Kinnarps Arena på lördag. för visst är dom värda detta dom överlägsna serievinnarna från södra Vätterns strand.
Jaha, finalmatch ett imorgon då.. Vi får se om HV71 orkar stå emot trycket från LHC.. :P
Andra finalen för LHC+ att man har en semi om jag inte missminner mej.

Nu när favoritlaget är utskåpat av just Linköping så hoppas jag att just LHC vinner, det vore faktiskt kul, typ

Hv71 har ju trots allt ett par vinster.
Annons
spännande hoppas jag det kommer att bli
och att det är fair play som gäller.
Det vore verkligen roligt om LHC vann. Det är väl isf första gången - eller?
För oss som bor i Dalarna är det inte så särskilt roligt. Jag undrar om LIFs "klippa" Belfour blev utslängd från lagen i USA och därför för dyra pengar tillgänglig för LIF. Lite märkligt verkar det ju mot bakgrund av den totala "genomklappningen" häromdagen mot Mora.
Ursäkta, det blev lite fel.
Leksand är ju inte med i Elitserien och kommer säkerligen inte att bli det i år heller. Tyvärr.
Hoppas på linköping timrå bjöd på bra motstånd men räckte inte till vi kommer igen var så säkra på det
VARFÖR tippar jämt dom såkallade "experterna" emot LHC för? Vi skulle förlora mot DIF, men så blev det inte. Vi skulle förlora stort, men vi vann stort istället stort.
Vi skulle även förlora stort mot Färjestad, men vi vann stort även mot dom. Varför underskattar alla experter LHC för? Det var ju likadant förra året..

Jag hoppas verkligen LHC tar hem det här i år, och visar "experterna" att dom borde söka ett nytt jobb..
Det är rätt lillkillen, ryt i du,
Haha vaddå då? Det är så störande. :P Om slutspelet skulle betså av 500 matcher så skulle ju experterna tippa på motståndarna om LHC så ledde med 499 matcher typ.. :P

Jag funderar på att börja tjäna stora pengar. Det är bara att kolla på hur experterna tippar, och sen bara spela tvärtemot. :p

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem