Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Kemikalier!

Kemikalier!

Finns det någon som vet var man kan köpa kemikalier (länka till någon bra sida!)?
Jag hade inte tänkt köpa nå större mängder, bor i Stockholm
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

Jag måste säga att jag tror raketer är farligare. De åker okontrollerat iväg åt något håll och sprängs sedan. Det är ett moment värre än smällare. Att man sen försöker använda raketer som smällare, nu när det inte finns något annat alternativ, (riktar dom neråt, binder ihåp dom pekandes åt olika håll m.m) gör inte saken bättre.
Elias, det har inte med om något är farligare än ett annat. det har med tillgängligheten, och smällarna kunde nästan vem som hellst köpa när det var som värst. Och dela med sig av.
Köper du två raketer i dag för ett par hundra kronor så ger du inte bort den utan använder den själv.
Vi hade också ett system som spårade ut totalt med försäljning över allt, man kunde ju snart inte visa sig ute utan att stöta på försäljningen.
Sen har du en poäng där med att binda ihop och rikta ned.
då kan vi hoppa tillbaka till det jag skrev tidigare.
De är inte mogna uppgiften. osv.
Man kan ju också misstänka att ålder inte är den rätta.
och att man gör detta bara för att man vet att man inte får.

och då har vi ju snurrat varvet runt
har vi inte förståt det nu så kan man med fog säga
att de inte skall få hållas med det.
jag nöjer mig med att lägga en rökare i toaholken ibland
Annons
Göcke, du kan inte gämföra raketer för ett par hundra med smällare för 10kr!

Men jag har faktist själv aldrig haft något emot att dom förbjöd smällare!
Göcke: Det finns idag små raketer som är precis som smällare bara att dom flyger lite först. Och de kostar inte mycket! Typ som smällare gjorde. Och de används i samma syfte.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem