Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Rent Hus

Rent Hus

Ha någon sett Tv4 program"rent hus". Ska tv lägga ut människor på detta vis?? Är det inte upp till var och en att har det städat eller ostädat. Vi lever ju i ett fritt land.

Det ryktas till och med att man fått sparken i från sitt jobb,efter att programmet visas.

Själv vill jag har det rent omkring mig, men det måste väl vara upp till en var att bestäma???
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Vist,leiake, det kommer i från England,om inte jag mins fel. Tv4 har i princip kopierat det till Svenska förhållande.

Men om nu inte man orka ta itu med sina dagliga sysslor,så kan jag förstå att dessa människor är lätta att övertala att ställa upp i sådana här program.
Det sägs att familjen som deltog,
fick skriva under ett kotrakt att inte städa och diska,
under en viss tid innan TV- teamet, skulle komma!

Så nog är programmet en bluff!!!

Men nog finns det sådana hem,
i verkligheten!!!
Thomas2!

Inte kopierat. Dom köper det färdigt. Med regler om när dom får sända det och en massa annat.

Jag vet att det finns "skitgrisar" i Sverige oxå. Ugha,mig!!

Men tänk efter. Skulle du ställa upp på detta spektakel och utlämna dig till dina grannars begrundan.

Men när ekonomin och allt är åt "helvete". Då ställer alla upp på allt möjligt.

Detta utnyttjar TV-makarna. Bra gjort. Tycker jag. Men äckligt!!
Annons
pensionär!!

Det skulle inte förvåna mig om det är som du säger,allt för att tjäna pengar.

Leiake!! Då utnyttja man människors svaghet till max!!

Denna enorma käbbel om jämnställhet som det har varit,så visa sig resultatet på "vissa" håll i hemmen. Ingen vill ta ansvar för hemmet...
Har den ljusa "städtanten" gummi-näsa? Nåt konstigt med hennes snok är det allt...eller är hon maskerad......HaHA!!!
Thomas2!

Du kan lita på mig. Jag har själv varit i branschen He,he!!. Glöm annonser. Dom är bluff till 100%. Konkurrensen är så hård idag så allt blir bluff o båg.

Jag fattar inte att myndigheterna tillåter allt detta bedägeri. Det måste sluta med katastrof.
Bättre me lite skit i hörnen än ett rent helvete brukar jag säga å de e väl sant eller???
så länge "råttorna" biter en i benen så vem fan bryr sig!!!
finns väl viktigare saker å bry sig om än å va pedant eller??
Tänk!

Här sitter man med en nybredd kvällsmacka och en öl. In kommer frugan och slå om till Tv4..... Och var får man se???? Rent Hus,med massor av mögel och annan skit mitt upp i nyllet.

Så var den kvällsmackan förstörd .... Ölen får man hälla ut!!!

Sådana program är "Skiiiit"
Bluff är det nog inte men fy satn att utnyttja dess trasiga människor. Det kan bero på mycket, tex depression. Skulle inte kalla dom `skitgrisar.

Att hålla efter sig blir omöjligt för dessa. Det finns ingen som VILL leva i misär.

Skulle tro att det alltid finns nägon bakomliggande orsak och inte bara`det är trist att städa.

Tv4 borde erbjuda dom verklig hjälp istället för den förnedringstv det nu är, men det är klart, hur många skulle då titta?

Vi vill ju gärna gotta oss åt andras elände.
till Thomas2!
e du kvackelmagad eller? har inte kollat din profil men jag e inte mer än40 men så länge ingen bajsar sidan om bordet så bryr jag mig inte. jag har levt ett liv som jag inte e stolt över men ej skäms över heller för de lärde mig att alla e lika inför guds nåd eller vad man kan kalla de för? vi har alla ett val men alla kan inte göra rätt val jämt eller hur? har sett de mesta å luktat de mesta så om de nu e lite damm i hörnen så bryr jag mej inte. kommit från 0 till där jag e idag me allt vad de innebär så jag nöjd me de jag har.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem