Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Rent Hus

Rent Hus

Ha någon sett Tv4 program"rent hus". Ska tv lägga ut människor på detta vis?? Är det inte upp till var och en att har det städat eller ostädat. Vi lever ju i ett fritt land.

Det ryktas till och med att man fått sparken i från sitt jobb,efter att programmet visas.

Själv vill jag har det rent omkring mig, men det måste väl vara upp till en var att bestäma???
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Enl. Aftonbladet så får de medverkande i programmet betalt för att inte städa hemma under en viss tid
Med tanke på hur det såg ut i tv,så räcker det inte med att inte städa under en viss tid.

Dom måste väl har kört dit en massa skit oxå??
Hur dumma är ni på detta Forum.

Fattar ni inte att allt är bluff. Jag har påtalat detta flera gånger.

Jag har varit i branschen. Mer vill jag inte säga.

Bara en grej. Telia lovade mig 24MB. Jag har 11MB.

En advokat och rättegångskostnader kan kosta mig 300000:-. Minst.
Mot en sådan jätte kan det ta 40 år innan rättvisa skipas.

Vi är slavar utan rätt. Tyvärr!!
Annons
Ja,enda sättet att få bort sådana program,är att tillräckligt många byter till en annan kanal.

Ps: 11mb är bra leiake, jag har bara 5mb betala för 8 mb????!!!!
jigsaw!

Ja,jag är kvackelmagad , tål inte se sådan skit mitt i maten. Men det som beröde mig mest var hur man "hänger ut" dessa människor.

Men det är kanske som leiake säger. Allt för pengar! Allt är bluff!?? Eller???
sorry Thomas2

jag kanske överreagerade lite. de va inget personangepp men vet man inget om hur andra människor har de eller har haft de så ska man inte ens spekulera i de. folk pratar så möe om ditt å datt men dom vet inte ett skit hur vissa människor har hamnat i deras situation. men alla vet ju hur man ska lösa de eller hur???
vad har mb med denna tråden att göra???
om nu denna så kallade följetång på tv4 skapar rubriker så gynnar de ju bara tv4a eller hur. tv4 e som leiake- ju mer rubriker han skapar eller ju mer skäll å gnäll han skapar i en tråd desto mer växer han å inget ont idet. alla e som vi e.
kram alla goa människor med gott hjärta.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem