Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Utvecklingstips till IS forum

Utvecklingstips till IS forum

Hej!
Vore det inte lättare att läsa långa forumtrådar om det fanns en länk till senaste/sista sidan eller inlägget på forumet?
Som det är nu måste man först gå till första inlägget för att sedan scrolla ner och sen trycka på pilen till sista sidan.
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: «1 2 3

om den hade varit skriven i ASP .Net så kunde det ha varit intressant.
Det var ju bra med länk till sista inlägg.... kan du inte lägga Sidor: « 1 2 3 överst på sidan också till vänster om Antal svar?
Där jag vill ha den nya länken är på själva forumsidan, där alla inläggen är, så man kan gå till senaste inlägget direkt.
Annons
Då var forumet tweakat!

- Snabblänkar » till sista inlägget finns nu i forumsöversikten samt på indexsidan.
- Sidor 1 2 3 står nu även med överst på inläggssidorna.

Hoppas detta hjälper.

Rob, känner du någon som kan ASP och som kan vara intresserad av att jobba lite kreativt med nya funktionaliteter?
Underbart!
Mycket mer lättnavigerat, tack Daniel.
Nej känner ingen som sysslar med ASP.

Själv kör jag ASP .Net eller php. de är båda snabbare än ASP.
så ska du porta över din sidan kanske jag är intresserad framöver. :)
Tycker om att du har länkat till sista inlägg med >> MEN tycker inte du ska ha samma pilar där det står nästa >>. Tycker att även där ska pilarna gå till sista inlägg(sida).
Hej Sven

Bra synpunkt ang pilarna >>

Har gjort så att pilarna inne i forumet också nu länkar till sista inlägget så som de gör på första sidan.

Rob, jag kan tänka mig att porta forumet till asp.net och mssql, om du är intresserad hör av dig.

Mvh Daniel

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem