Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Försvunnen

Försvunnen

Jag tänker då på den flicka som man inte kan hitta i trakterna kring Stjärnsund.
Man kan ju undra hur många "monster" det finns i vårt land vars enda tanke är att få tag på en liten tjej och .....?
Jag hoppas innerligen att det inte finns fler än denna idiot och att han snart åker fast!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Förlåt men hur vet du att hon har blivit bortrövad? Visst finns de monster i vårt avlånga land å över hela jorden me. jag har egna barn å jag hade hellre att dom hittat mitt barn dött än bortrövat så man inte vet vad detta monster gör med dom.
hårda ord! ja men enligt min mening så är det bättre å veta än gå i ovisshet för då kan man gå vidare även om detta inte skulle va så lätt.
jag lider me engla å hennes mamma å om jag kunnat hjälpt till.
Ja, det är för jäkligt. Det finns inte ord för vad mamman genomlider och vad lilla Engla har genomgott eller genomlider. Som förälder så kan man bara ana helvetet!! En sån förövare vill man bara stycka i småbitar, fast det hjälper ju inte.
Joanna!

En tanke slår mig.

Denna 42-åring har ju garanterat en mamma. Undrar hur hon känner det.

Att vara mamma till en sexualdåre. Hur trevligt kan det vara.

Jag lider med alla föräldrar som drabbas av detta samhällsproblem som dessa sjuka människor ställer till med.

Dom får medicin för att dämpa sin sexualitet. Jo,Jo! Men vilken karl vill dämpa den driften. Kanske läge för kastrering. Det funkar.

När jag hade hingstar som inte gick att hantera. Kastrering. Men det tar en vecka ungefär innan dom blir snälla. Så länge hänger hormoner kvar i kroppen.
Annons
OBS!

Alla människor är oskyldiga tills motsatsen är bevisad. Men denna man ligger illa till nu.

Hur kan man blir en sexualdåre? Måste vara något fel i hjärnan i från födslen. Ja jag vet inte,men ingen människa föds ond!

Eller har man genen sexualdåre när man föds??
till Thomas2.
De e säkert dataspelens fel eller dom jä..a chattsidornas fel. kolla tex postal som dom skulle förbjuda eller om dom förbjöd det jag vet inte.
hur lätt är det inte å regga sig på lunarstorm tex å skriva att man e typ 15 men man e 53 å konstig i brallan. nä fy hondan. har föräldrakontroll på min dator. mina barn ska f..n inte in på såna sidor.
jigsaw

Men om man ragga 10åringa då måste man väl ha en skruv lös!!!!!!

Det verka som det finns en massa sådarna lösa i samhälle.
http://www.svd.se/ego/is_s204/http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1122417.
svd Läste just detta! Man skäms över att vara karl! Vad är det för I........ som går lösa i samhället!Stackars Mamma till Engla. Vad får dom till att ge sig på barn?
Det är ju inte klart att 42åringen är skyldig än.

Tänk tanken att en björn vaknat ur sitt ide och gett sig på flickan och släpat med sig henne till sitt bo?
Eller varg?
Nej, minsann ingen kan förklaras skyldig förrän bevisningen är fullvärdig. Men nog verkar det troligt att man funnit förövaren. Bl a med tanke på hans tidigare brottsbana.
Hur som helst, jag tror ingen av oss kan förstå den situation hennes föräldrar och anhöriga befinner sig i. Att inte veta vad som hänt deras barn/barnbarn.
Jag är mamma/farmor/mormor och känner med familjen och den smärta och ångest de tvingas genomlida. Jag hoppas givetvis att de ska finna flickan vid liv, även om det är svårt att tro på det efter så många dagar.
Det enda som dessvärre..... är högst sannolikt.....

..är att lilla flickan inte kommer att hittas i livet....


allt annat är av underordnad betydelse......

det är DÄR tragedin finns.... inte hos gärningsmannens mamma eller nåt annat jävla psykologiskt dravel

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem