Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

42 åringen

42 åringen

Han säger i förhör att han inte vet något om flickans bortrövande.

Hur vet han att hon är bortrövad? Bara det!!

En kamrat till mig var förhörsledare. Vet ni vad han sade. Jag vet på en minut om en anhållen är skyldiga eller ej. Kroppspråket avslöjar.

Tänk er själv. Ni har mördat en liten flicka. Hur förnekar man sådant utan att det märks. Då får man vara psykopat flera ggr. om.
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Han antar väl som alla andra att flickan är bortrövad.

Kanske är han helt oskyldig, vem vet.

Tänk om det ändå kan sluta lyckligt.
leiake!

Nu vet vi inte om flickan är mördad,hon är ju inte återfunnen. Men allt pekar ju på den nu häktade.

I usa har 250 personer släppts fria sedan DNA avslöjat att dom var dömda oskyldigt.. Man få akta sig för att fokusera på en person,även om det verka troligt att ha har med flickans fösvinnande att göra.

Då kan det gå som med Palmemordet. Vem var den skyldige?????
Christer Petterson för att börja bakifrån.

Kommer ni ihåg han som greps för Anna Lindh-mordet (35-åringen) och hängdes ut totalt i media, alla trodde han var skyldig fram tills man grep Mijailovic.

Så lätt att dra förhastade slutsatser.
Annons
Jo,han var skyldig så hemskt
VAd sk man säga.
Jag är beredd att återinföra dödsstraff, för det finns människor som inte förtjänar att leva mer.
Fy f-n för det svinet.
Jag undrar hur många liv han har på sitt samvete,

än så länge har han bara erkänt ett till !???

Det borde vara lag på att alla

som häktas eller utför något brott

som de åtalas för ska lämna DNA,

så att det finns i brottsregistret,

då kanske det går lättare att få fast återförbrytare!

Men jag håller nästan med PerAsk,

Förtjänar denna människan att leva mer,

han tycks inte känna någon ånger !????
Håller med fötjäna sådana människor att leva vidare!!?????
Håller med er fullständigt 10år och helt hjälplös mot en ja vad ska man skriva det är synd att skriva svin dom är bättre en idioten! Man skäms att vara en karl!
Flickan hade bara börjat sitt liv, och nu ska vi andra medborgare betala monstret som ska vara inne i värmen och skyddas, det är så vidrigt så det finns inte ord,han är ju sjuk det förstår jag. Men det är så jävligt.
Man kan ju bara hoppas att han hamnar i fängelse och inte på rättspsyk för i fängelse får han det inte lätt. andra intagna är inte nådiga mot pedofiler och barnamördare. Jag unnar honom ett rent helvete.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem