Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Söker en sångerska

Söker en sångerska

Hej , jag kollade igår på en film på TV4 Film filmen heter Big night och handlar om 2 bröder som driver en resturang , i början och slutet på filmen så är det en mycke vacker sång som en kvinna sjunger med en underbar röst jag tror att den sången kallas Big night theme men tyvärr så hittar jag den inte nånstans har hittat soundtracket till filmen men den stämmer inte riktigt för enligt vad som står på den skivan så är det en manligt sångare vid namn Claudio Villa o det är inte han som sjunger i filmen .
Om nån vet vem denna sångerska är snälla skriv jag har inte hört en sån röst på länge , jag har gjort massa sökningar både på google o youtube men utan resultat :(

Tackar på förhand :)
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Jo jag ska väl tillägga att den är Italiensk !
Enligt IMDB så sjunger Christine Tucci (regissörens syster) i filmen
OM det var O sole mio som kvinnan sjöng så är det som tomasc skriver
Annons
Kan detta vara nåt..

[ www.amazon.com/Big-Night-Original-Picture-Soundtrack/dp/B000000GTH ]
Japp har hittat låten men om ni lyssnar håll me om att det är omöjligt att en karl sjunger o nä det verkar inte va Christine Tucci *suck*

Stornelli Amorisi - Claudio Villa
Jag får fortsätta leta :P
Tackar för alla tips o svar :D
Det här är jätte knepigt för det är bara Claudio Villa som är me den sången men lyssnar man på den så är det ju självklart en kvinna tyvärr hittar jag inte så mycke om Chrisine Tucci iaf inget som har me den låten att göra ..
Enl tv4 så går den igen onsdagen den 23 april kl 19.05.
Du får spela in den då
Ja jag får göra det PerAsk , men jag får ge mig för det är nog hon Christine Tucci som sjunger hon kallas även Christina asså me ett a på slutet men jag måste erkänna att det jag hört me henne på youtube kommer inte ens i närheten av hur fint hon sjunger låten i filmen, väldig fin låt. Jag har hittat texten tyvärr är min Italienska lika me nada *S* Men jag har förståt att det har me stränder att göra *L*

Tackar för alla svar
Jag tror att det kan vara Gary DeMichele

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem